دکوراسیون اتاق خواب تابستانه

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,709
2,901
113
چابکســـر


اتاق تان را در تابستان زیبا کنید

وقتی تابستان می رسد ، بسیاری از ما روحیه می گیریم و می خواهیم دکوراسیون خانه مان را تغییردهیم و متناسب با این فصل تغییراتی ایجاد کنیم . این تغییرات باید تاثیرگذار باشد و هزینه های اضافی نیز برای ما نداشته باشد. 10 راه را نشان می دهیم که از طریق آنها دکوراسیون اتاق خواب خود را تابستانی کنید .



1.لباس های زمستانی را از اتاق جمع کنید

روتختی های کلفت و یا روکش های مبل ها و لباس های زمستانی را از اتاق خواب جمع کنید و از سبدهای بزرگ و جادر که در بالای کمد قرار می گیرند استفاده کنید ، وسایل حجیم و پتوها و لحاف ها که در فصل سرما مورد استفاده قرار می گیرد را در این سبد ها قرار دهید. این کار باعث می شود فضای اتاق باز شود و اگر در شب های تابستانی هوا سرد شد ، در دسترس باشد .





2. به جای پتو و لحاف ها از وسایل سبک و روشن استفاده کنید

از پتوهای سبک و روتختی استفاده کنید و رنگ های روشن و ملایم با طرح های گلدار و شاد استفاده کنید . بالشت های گل دار با کوسن هایی به رنگ روشن ، پرده های ظریف و یک فرش سبک و کوچک از نکات مهم هست که به سرعت حال و هوای اتاق خواب شما را تغییر می دهد .





3.اگر شومینه دارید گل های زیبای تابستانی را جایگزین آتش کنید

شومینه را پر از گل کنید که این کار شیوه ای بسیار مناسب برای استفاده از شومینه در فصل تابستان است. در اطراف این گل ها نیز از عناصر تزئینی، تابلوهای زیبا و گلدان استفاده کنید تا اتاق خواب شما سرزنده و جذاب شود .





4. فضای اتاق را خالی کنید

فضای خالی و بدون وسیله میتواند حس و حالی تابستانه به خانه شما بدهد . فرش های حجیم را با فرس های سبک جایگزین کنید و یا اصلا از فرش استفاده نکنید. اگر کرکره تاشو دارید آن را باز کنید تا هوا و نور طبیعی وارد اتاق خواب شما شود.





5. از تابلو های گل دار استفاده کنید

یک تابلوی بزرگ با نقش گل های رنگی ، اتاق خواب شما را تابستانی می کند و حس و حال زندگی به آن می بخشد . اگر در اتاق خواب از کمی رنگ آبی استفاده کنید حال و هوایی خنک و شیک به این فضا می دهد . رنگ آبی برای روتختی و بالشت خیلی مناسب است.





6. از گل و گیاه در اتاق خواب استفاده کنید

گیاهان خانکی حس سرزندگی و شادابی را به اتاق خواب شما می دهند و کیفیت هوا را افزایش می دهند . در فصل تابستان از این گیاهان سبز استفاده کنید اما از گیاهانی استفاده کنید که نگهداری آنها آسان است.





7. از تخت خواب سایه بان دار استفاده کنید

در اطراف تخت خوابتان از سایه بانی با پارچه حریر و نرم که در فصل تابستان به کار می آید استفاده کنید . این سایه بان حس و حال جذابی به اتاق خواب شما می دهد و شما را از شر حشرات مزاحم نجات می دهد





8. مانعی جلوی نور خورشید قرار دهید

نورخورشید در فصل تابستان خوشایند نیست و باعث آزار چشم می شود . اگر نورخورشید در هنگام صبح شما را اذیت می کند و باعث بدخوابی شما می شود ، از یک پرده ضخیم برای جلوگیری از این نور استفاده کنید. به جای پرده می توانید از کرکره جذابی هم استفاده کنید و به راحتی کرکره را باز و بسته کنید تا جلوی نورخورشید را بگیرد





9. اتاق خواب خودتان را رنگارنگ کنید

این یک پیشنهاد خوب برای دکوراسیون خانه تان در فصل تابستان است . با استفاده از چند کوسن و بالشت رنگی و روتختی زیبا و رنگی می توانید فضای اتاق خوابتان را تابستانی کنید. می توانید از کوسن های چندرنگ هم استفاده کنیدو نیازی به رنگ آمیزی دیوارها نیست.





10.از نور طبیعی در تابستان بهره ببرید

یک فضای نشیمن مناسب در اتاق خوابتان ایجاد کنید و منظره اش به سمت حیاط یا باغچه باشد. روی این مبل رو به روی حیاط لم دهید و یک لیوان چایی بنوشید و از خواندن یک کتاب لذت ببرید.




bistsotoon.com
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: سحریی

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر