دو محصول جديد اندرويدی برای رويداد ces 2014

روشنک m

مدیر تالار اسرار خانه داری
2013-12-01
1,103
1,110
0
دو محصول جديد اندرويدی برای رويداد CES 2014

به گزارش جی‌اس‌ام آریا، ايسر دو تبلت اندرويدی نيز برای رويداد CES آماده رونمایی كرده تا در همه زمينه ها توانایی رقابت با شركت های ديگر را داشته باشد.

اولين تبلت Iconia B1 نام داردکه قیمتی ۱۳۰ دلاری داشته و از یک پردازنده دو هسته ای ۱.۳ گیگاهرتزی بهره می برد. صفحه نمایش آن نیز ۷ اینچی OGS / One Glass Solution می باشد.



۱ گیگابابت رم، حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی به همراه یک اسلات مایکرواس دی، باتری با حدود ۵ ساعت دوام و سیستم عامل اندروید ۴.۲.۱ جیلی بین از دیگر مشخصات Iconia B1 ایسر است.



13.jpg





دیگر محصول جدید ایسر یک تبلت ۷.۹ اینچی با نام A1-830 می باشد که از بدنه ای آلمینیومی بهره می برد. این تبلت ۱۸۰ دلاری شیک دارای صفحه نمایشی ۷.۹ اینچیIPS LCD با نسبت تصویر ۴:۳ و وضوح ۱۰۲۴ × ۷۶۸ پیکسل، وزنی در حدود ۳۸۰ گرم، ضخامت ۸.۱۵ ملیمتر، یک پردازنده ۱.۶ گیگاهرتزی Intel 1.Atom Z2560 یا +Clover Trail، رمی ۱ گیگابایتی و باتری با عمر حدود ۷.۵ ساعت است.


19.jpg




بر روی آن دو دوربین ۵ و ۲ مگاپیکسلی هم قرار دارد. حافظه داخلی آن هم ۱۶ گیگایتی به همراه اسلات مایکرواس دی می باشد.



18.jpg

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر