Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,709
2,901
113
چابکســـر
01034198.jpg


پرسپولیس و پدیده برخلاف نیمه اول در نیمه دوم بازی زیبایی را به نمایش نگذاشتند و چشمه گلزنی شان در همان نیمه اول خشکید تا تساوی 2 بر2 دو تیم در پایان در اسکوبورد نقش ببندد.


استادیوم آزادی تماشاگر: 20 هزار نفر
داور: یداله جهانبازی کمک داوران: بابک داوری و سعید زارع
اخطار: کامیابی نیا(11) هادی نوروزی(73) پرسپولیس


پرسپولیس:


ایمان صادقی، محسن بنگر، مارکو ماریچ، بابک حاتمی، رامین رضاییان، کمال کامیابی نیا، مهرداد کفشگری، فرشاد احمدزاده(80 محسن مسلمان)، میلاد کمندانی(60 رضا خاقی فر)، علی علیپور و هادی نوروزی
سرمربی : برانکو ایوانکوویچ


پدیده مشهد:


مجتبی روشنگر، رضا ناصحی، محمود خمیسی، ایگور پراهیچ، حسن جعفری، میثم نقی‌زاده، حسین بادامکی، میلاد غریبی(46 مهرداد رضایی)، محسن یوسفی(67 کریم احمدی)، یونس شاکری و مهدی خیری


سرمربی: رضا مهاجری


شرح گل:
1 ـ صفر (پرسپولیس): پاس رضائیان به نوروزی و سانتر کوتاه او به محوطه شش قدم روی تیر اول پدیده با ضربه سر شیرجه ای علیپور بدل به گل اول بازی شد.
پرسپولیس یک پدیده یک: (دقیقه 11، یونس شاکری): اشتباهات مدافعان پرسپولیس فرصت خوبی را برای یونس شاکری ایجاد کرد تا در شش قدم با ضربه ای آرام دروازه ایمان صادقی را باز کند و بازی را به تساوی بکشاند.
پرسپولیس یک پدیده 2: (دقیقه 16، حسین بادامکی): سانتر مدافع راست پدیده در میان غفلت بازیکنان پرسپولیس روی نقطه پنالتی روی سر بادامکی جفت و جور شد تا او خیلی زود آزادی را به سکوت وادار کند.
پرسپولیس 2 پدیده 2: (دقیقه 39، هادی نوروزی): کاپیتان پر انگیزه پرسپولیسی ها که پاس گل اول تیمش را داده بود با شوتی دیدنی و غیرقابل پیش بینی از فاصله 30 متری دروازه روشنگر را باز کرد تا بازی به تساوی کشیده شود.


شرح بازی:
پرسپولیس لیگ پانزدهم را با تساوی برابر نماینده مشهد آغاز کرد تا برانکو ایوانکوویچ در غیاب چند بازیکن اصلی اش نتیجه ای بهتر از تساوی دو بر دو برابر پدیده به دست نیاورد.
بازی محتاطانه و سنگین دو تیم که نشان از فشار تمرینات بدنسازی داشت باعث شد تا هواداران نیمه متفاوتی را شاهد باشند و موقعیت زیادی روی دروازه دو تیم، خصوصا پرسپولیسی ها به وجود نیاید. رضا مهاجری که اولین بازی اش در لیگ برتر را به عنوان سرمربی پشت سر می گذاشت نتیجه ای قابل تقدیر از خود به جا گذاشت و باید دید پدیده در ادامه فصل چگونه برابر حریفان ظاهر خواهد شد.

01034214.jpg


دقایق حساس :
دقیقه 10 میلاد کمندانی سانتر رامین رضاییان را با ضربه سر به تیرک زد.
دقیقه 27: بهترین فرصت برای به تساوی کشاندن بازی توسط هادی نوروزی هدر رفت. پرتاب اوت بلند پرسپولیسی ها با دخالت بنگر در موقعیتی تک به تک با روشنگر به نوروزی رسید و البته ضربه آرام این بازیکن در اختیار گلر پدیده قرار گرفت.
دقیقه 32: بعد از خطا روی اسماعیل زاده، پشت محوطه جریمه ضربه ایستگاهی به نفع پرسپولیسی ها اعلام شد که این ضربه را رامین رضاییان به بدترین شکل ممکن به دیوار دفاعی کوبید.
دقیقه 35: در حالی که پرسپولیسی ها به دنبال گل تساوی در نیمه اول هستند در ضدحمله فرصت خوبی برای پدیده ای ها به وجود آمد که شاکری اقدام به زدن ضربه چیپ از پشت محوطه جریمه کرد اما توپش از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 40: فرار علی علیپور و حضور او در درون محوطه جریمه با ضربه مخالف این بازیکن همراه بود که توپش با اختلاف اندک به بیرون رفت.
دقایق 45 تا 53: دو تیم که در نیمه اول بازی هجومی و تماشاگر پسندی را به نمایش گذاشته بودند در آغاز نیمه دوم کمی با احتیاط وارد زمین شدند و همین مساله باعث شد تا موقعیتی در این لحظات به وجود نیاید.
دقیقه 56: میلاد کمندانی در موقعیتی تک به تک با مدافع سیاه جامگان مغلوب تجربه محمود خمیسی شد و توپ را از دست داد.
دقیقه 59: شوت فرشاد احمدزاده از درون محوطه جریمه دردسر زیادی برای روشنگر ایجاد نکرد و دروازه بان پدیده به راحتی آن را در اختیار گرفت.
دقیقه 64: حرکت عرضی فرشاد احمدزاده پشت محوطه جریمه بار دیگر با ضربه ضعیف او همراه بود تا توپ در اختیار روشنگر قرار گیرد.
دقیقه 66: شوت راه دور رامین رضاییان با اختلاف زیادی از بالای دروازه پدیده به بیرون رفت تا همچنان بازی با تساوی پیش برود.
دقیقه 67: تمام مهاجمان پرسپولیس در شلوغی محوطه جریمه ضربه ای به توپ زدند اما راهی به دروازه نیافتند و در نهایت داور اعلام ضربه کرنر کرد.
دقیقه 68: ارسال بلند رضاییان را بنگر روی تیر یک برای احمدزاده آماده کرد اما ضربه شماره 10 پرسپولیس راهی به دروازه روشنگر نیافت.
دقیقه 73: هادی نوروزی درون محوطه جریمه سرنگون شد تا جهانبازی در سوت خود به نشانه تمارض این بازیکن بدمد و به کاپیتان سرخ ها کارت زرد نشان داد.
دقیقه 80: با پاس هادی نوروزی، علی پور به سمت محوطه جریمه پدیده هجوم برد و در نهایت با دخالت مدافع پدیده سرنگون شد و در حالی که برانکو به شدت اعتقاد به خطای پنالتی داشت، جهانبازی دستور به ادامه بازی داد.
دقیقه 81: اشتباه روشنگر باعث شد تا توپ زیر پای خالقی فر بیفتد اما ضربه چیپ این بازیکن به راحتی در اختیار دروازه بان پدیده قرار گرفت.
دقیقه 86: ضربه ایستگاهی به سود پدیده را رضا ناصحی به زیبایی به سمت دروازه صادقی نواخت اما توپش با اختلاف کمی به بیرون رفت.


بهترین بازیکن: حسین بادامکی بازیکن سابق پرسپولیس که با زدن یک گل نقش مهمی در این تساوی داشت، بهترین بازیکن تیمش بود. در پرسپولیس هم فرشاد احمدزاده و هادی نوروزی بد کار نکردند.


اتفاق ویژه: در حالی که هواداران پرسپولیس برای تماشای پیروزی این تیم به ورزشگاه آمده بودند، نمایش احتیاط آمیز پرسپولیس در نیمه دوم موجبات نارضایتی آنها را فراهم کرد. پدیده با این تساوی برای دومین بار در ورزشگاه آزادی بی شکست ماند.


حاشیه بازی:
* قلب دفاع پرسپولیس با حضور دو بازیکن تازه وارد و جابجایی پست بابک حاتمی در این بازی کاملا نسبت به فصل گذشته دگرگون شده است و تنها محسن بنگر در این منطقه حضور دارد.
* سوشا مکانی در این بازی محروم است و به همین منظور ایمان صادقی در درون دروازه سرخپوشان حاضر شده است.
* عناصر هجومی پرسپولیس را می توان یکی از جوانترین پست های این تیم دانست. جایی که فرشاد احمد زاده، علی علیپور و میلاد کمندانی وظیفه هجوم در این بازی را برعهده دارند.
* رضا مهاجری اولین بازی خود را روی نیمکت و در لیگ برتر پشت سر خواهد گذاشت و پیش از این به عنوان کمک مربی در کنار فیروز کریمی در لیگ برتر حضور داشت.
* حسین بادامکی در این بازی بازوبند کاپیتانی پدیده مشهد را بر بازو بسته و امیدوار است برابر تیم سابق خود نتیجه مناسبی کسب کند.
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر