هنوز خبر از ریل خارج شدن قطار مشهد -تهران روی سایت ها نیامده، خبر رسیده که قطار اهواز -تهران هم از ریل خارج شده
به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، معاون فنی اداره کل راه آهن ناحیه زاگرس گفت: این قطار مسافربری ساعت 2:35 بامداد امروز میان ایستگاه دوکوهه تا ایستگاه قلمحک دچار حادثه و 2 واگن قطار از خط خارج شد.
حبیبی با بیان اینکه این حادثه زخمی و تلفات جانی نداشت، افزود: یک ساعت پس از این حادثه به همت خط داران راه آهن زاگرس ریل تعمیر و مسیر بازگشایی شد و هم اکنون تردد قطار در مسیر اهواز تهران برقرار است.
وی گفت: علت این حادثه خرابی خط بوده است.
لازم به یادآوریست ساعت 4:30 صبح امروز قطار مسافربري مشهد ـ تهران نیز در ايستگاه بکران شاهرود از خط ريلي خارج شد.
به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، معاون فنی اداره کل راه آهن ناحیه زاگرس گفت: این قطار مسافربری ساعت 2:35 بامداد امروز میان ایستگاه دوکوهه تا ایستگاه قلمحک دچار حادثه و 2 واگن قطار از خط خارج شد.
حبیبی با بیان اینکه این حادثه زخمی و تلفات جانی نداشت، افزود: یک ساعت پس از این حادثه به همت خط داران راه آهن زاگرس ریل تعمیر و مسیر بازگشایی شد و هم اکنون تردد قطار در مسیر اهواز تهران برقرار است.
وی گفت: علت این حادثه خرابی خط بوده است.
لازم به یادآوریست ساعت 4:30 صبح امروز قطار مسافربري مشهد ـ تهران نیز در ايستگاه بکران شاهرود از خط ريلي خارج شد.
دسترسی به فایلها مخصوص اعضای انجمن است، شما هم میتوانید عضو انجمن "یه حس خوب" شوید، کافیست ثبت نام کنید.