دوربین مدار بسته مخصوص ATM ، Axis سری F

mojtaba_br

همراه نمونه
2015-09-21
406
41
0
دوربین مدار بسته مخصوص ATM ، Axis سری F: از جدید سری F ویژه دستگاه‌های خودپرداز بانکی و نظارت تصویری مخفی، مخترع اولین تحت شبکه، کمپانی سوئدی AXIS، دارنده رتبه ششم رنکینگ جهانی، رونمایی کرد.
علیرغم ابعاد بسیار کوچک، دوربین‌ مداربسته پین هول سری F، به قابلیت‌هایی همچون رزولوشن Full HD 1080P و WDR، مجهز شده اند.
بدون نیاز به دانش و توانایی خاصی، با طراحی بسیار کاربرپسندانه، و با نصب و کاربری بسیار ساده، این دوربین مدار بسته ها ارائه شده اند.
مدیر محصولات اکسیس، اریک فرانلید، در رابطه با این سری جدید می ‌گوید :
” حتی در کنتراست زیاد(محیط‌ های با تضاد نوری شدید)، بازدهی و انعطاف پذیری بالایی را، های سری F ارائه می ‌دهند. بر اساس دوربین مدار بسته کانسپت P12، این دوربین‌ های مدار بسته طراحی شده اند. ما، توجه بسیاری به فیدبک و نظرات مشتریانمان در مورد P12، برای عرضه این سری داشته ایم تا به دست کاربران دوربین‌ هایی بی عیب و نقص برسد.
[/align]دوربین مدار بسته مخصوص ATM ، Axis سری F کانسپت P12

برای شرایط مختلف برداشت تصویر، دوربین‌ های مدار بسته سری F با لنزهای متفاوت عرضه شده اند. پردازنده F41 اکسیس، وظیفه پردازش تصاویر را برعهده دارد. علاوه بر اسلت کارت حافظه بر روی آنها، امکان انتخاب دوربین‌ ها با کابل استاندارد ۳ و یا ۱۲ متری نیز وجود دارد.
در توضیح قابلیت نصب و مخفی سازی این سری، آقای فرانلید می‌گوید :
” امکان نصب در هر محلی، با توجه به اندازه کوچک دوربین‌ های مداربسته، امکان پذیر می باشد، از سقف و دیوار گرفته تا قاب درب‌ها و آسانسورها. انعطاف پذیری بالایی را، تنوع این سری از محصولات برای کاربران فراهم آورده است. ”
می‌ توان از این دوربین مداربسته ها، با توجه به ضد لرزش و ضد شوک بودن لنز آنها، در داخل و یا بیرون خودروهای پلیس و اورژانس بهره جست.
برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با دوربین مدار بسته مخصوص ATM ، Axis سری F و سایر تجهیزات امنیتی مرتبط، با متخصصین ما در شرکت ایران امن تماس حاصل فرمایید.
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر