دوربین مداربسته Speco Technologies

parsooa

New member
2016-12-21
2
1
0
cctvha.ir
دوربین مداربسته Speco Technologies


در سال ۱۹۵۹ شرکت Speco Technologies در نیویورک آمریکا فعالیت خود را شروع کرد . این شرکت فعالیت های خود را در زمینه تولید تجهیزات نظارت تصویری ، تجهیزات ویدئویی ، تجهیزات صوتی انجام می دهد .


Sony-logo-900x350w.jpg


تمام سعی این شرکت بر آن است که محصولی ارائه دهد که هم قابل اعتماد و هم مقرون به صرفه باشد ، علاوه بر مطالب گفته شده این شرکت به ارائه خدمات پشتیبانی و آموزش گسترده به مشتریان خود پرداخته است .


ما می توانیم محصولات این شرکت را به دسته بندی زیر تقسیم نماییم :


انواع آنالوگ
دوربین مداربسته IP
تجهیزات نظارتی بیسیم
دوربین مداربسته HD-TVI
دستگاه DVR
دستگاه HVR
دستگاه NVR
نمایشگر ( CRT – LED – LCD )
لوازم جانبی سیستم مداربسته
انواع سرور نظارتی و تجهیزات صوتی مانند میکروفن و اسپیکر
این شرکت به صورت کلی در زمینه تجهیزات تصویری و صوتی فعالیت دارد که هم می توانند مصرف خانگی و هم مصارف تجاری داشته باشند . فراموش نکنید که این محصولات با کیفیت خوب نیز می باشند .


محصولات نظارتی شرکت اسپکو همگی دارای استانداردهای با اعتبار بین المللی مختلف هستند که برای این محصولات با کیفیت 24 ماه گارانتی در نظر گرفته شده است .


شرکت اسپکو تکنولوژی بیشتر از 50 سال است که در حیطه طراحی و تولید تجهیزات صوتی و تصویری فعالیت دارد که این محصولات با استفاده از بهترین و اخرین تکنولوژی ها و ایده آل ترین کیفیت ها بوده اند .


این شرکت علاوه بر اینکه محصولات خود را بفروش می رساند اقدام به برگزاری دوره های آموزشی در حیطه سیستم های نظارت تصویری برای مشتریان نموده است که این آموزش ها به واسطه نمایندگان فروش منطقه ای صورت می گیرد و مشاوره های لازم برای مشتریان به آن ارائه می شود .





رنج قیمت دوربین مداربسته اسپکو تکنولوژی (SPECO TECHNOLOGIES)


اکر بخواهیم از نظر قیمتی به محصولات این شرکت اشاره کنیم باید بدانیم این محصولات در رده بالا بازار قرار داشته اند . اگر می خواهید محصولی داشته باشید که از نظر کیفیتی و بودجه مناسب باشد می توانید از محصولات این برند استفاده نمایید .


متاسفانه فعلا نمایندگی در ایران برای این برند وجود نداشته است و نمی توان به صورت مستقیم این برند را در ایران خریداری نمود . اگر می خواهید محصولات این برند را خریداری کنید باید از طریق شرکت های واسطه فروش و یا مکاتبه با نمایندگان فروش این محصولات را بخرید .


در دیگر پست ها هم گفته شده است که یکی از معیارهای اصلی و مهم در خرید دوربین مداربسته توجه به کیفیت است . هیچ گاه محصولی را نخرید که دارای برند بی نام و نشان است ( دوربینی با برند ناشناخته و نامعتبر ) زیرا ممکن است دچار مشکلات برای شما گردد همچنین این گونه محصولات پشتیبانی و خدمات ضعیفی داشته اند وشما مجبور شوید هزینه های جانبی دیگری را نیز پرداخت نمایید پس همواره دوربینی را خریداری کنید که یک برند معتبر و دارای شهرت داشته باشد که نیازهای شما را بر طرف نماید .





دوربین مداربسته SPECO TECHNOLOGIES در چه کشوری ساخته می شود ؟


در نیویورک آمریکا دفتر مرکزی این شرکت واقع شده است . پیش تر نیز در مورد این موضوع بیان کردیم که در ایران نمایندگی برای این برند آمریکایی وجود ندارد و نمی توانید به صورت مستقیم اقدام به تهیه محصولات این برند نمایید و از طریق شرکت های واسطه یا مکاتبه با نمایندگان فروش می توانید این محصولات را تهیه نمایید .
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: سحریی

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر