دوربین اچ‌تی‌سی وان m9 عملکرد بسیار ضعیفی نسبت به رقبا دارد!

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,709
2,901
113
چابکســـر
DxOMark یک سیستم امتیاز بندی دوربین‌هاست که اکنون نیز پرچم‌دار کمپانی اچ‌تی‌سی با نام وان M9 با دوربین 20 مگاپیکسلی‌اش به دست آن رسیده و تست‌های عکاسی‌ای را توسط گوشی انجام داده‌اند. اما نتیجه کمی ناراحت کننده است، زیرا پرچم‌دار فلزی اچ‌تی‌سی امتیاز 69 را به دست آورده که 73 امتیاز برای عکاسی و 61 امتیاز برای فیلم برداری در نظر گرفته شده است.





همان طور که در جدول زیر مشاهده می‌کنید، اچ‌تی‌سی وان M9 در این رتبه بندی کمی بهتر از وان (m8) است ولی همچنان محصولاتی نظیر آی‌فون 4s و آمازون فایرفون امتیاز بیشتری از پرچم‌دار اچ‌تی‌سی کسب کرده‌اند. این محصول در رتبه 21 جدول قرار گرفته که برای یک پرچم‌دار جدید اصلا مورد انتظار نیست. شاید برایتان جالب باشد که بدانید رتبه‌های اول تا سوم نیز به ترتیب در اختیار گلکسی S6 اج، گلکسی نوت 4 و آی‌فون 6 پلاس قرار دارند.





DxOMark در خصوص وان M9 می‌گوید که این گوشی رنگ‌ها و جزییات را به خوبی ثبت می‌کند و فوکوس خودکار آن نیز در نور کافی مناسب است اما در مقابل، این محصول در شراط نوری ضعیف رنگ‌ها را به خوبی ثبت نمی‌کند و میزان سفیدی به درستی به تصویر کشیده نمی‌شود و البته گوشه‌های تصویر نیز وضوح کافی را ندارند که تمام این موارد باعث شده است که امتیاز وان M9 در عکاسی پایین بیاید.


فیلم‌برداری این محصول نیز در شرایط نوری مناسب بسیار عالی است و نویز و فوکوس بسیار مناسبی در آن وجود دارد اما در شرایط نوری ضعیف وان M9 چندان حرف زیادی برای گفتن ندارد و جزییات به خوبی ثبت نمی‌شوند.


البته جای تاسف دارد که کمپانی اچ‌تی‌‌سی فعلا برای بهبود عملکرد دوربین پرچم‌دار خود به‌روز رسانی جدیدی را منتشر نکرده است و این باعث می‌شود که سنسور 20 مگاپیکسلی ساخت توشیبا که در این محصول مورد استفاده قرار گرفته، چندان در محیط رقابتی با سایر محصولات قرار نگیرد.


منبع: itresan.com
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر