ده کمپانی برتر برای کار در سال 2015

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,709
2,901
113
چابکســـر
بر اساس جدیدترین گزارش موسسه آمار گیری Glassdoor که در زمینه جمع آوری داده هایی برای ارزیابی شرکت ها از کارمندانشان فعالیت میکند لیست 50 شرکت برتر مشخص شده که 10 مورد اول آن مربوط به شرکت های مرتبط با حوضه فناوری میباشند در ادامه با بررسی این لیست با ما همراه باشید.





1-Google






رتبه اول این رده بندی شرکتی نیست جز گوگل که همه ما آن را با موتور جستجوی معروف و سیستم عامل پرطرفدار اندروید میشناسیم و اخیرا هم این شرکت پروژه هایی بلند پروازانه در زمینه فناوری و تولید انرژی را آغا کرده است.





2-F5 Network





این شرکت یک شرکت بین المللی در زمینه راهکار های شبکه و ساخت تجهیزات مورد نیاز برای شبکه کردن کامیپیوتر های موسسات و شرکت های بزرگ فعالیت میکند.





3-Facebook





این روز ها کمتر کسی را میبیند که نام این شبکه اجتماعی مشهور پر طرفدار که موسس آن مارک زاکربرگ است را نشنیده باشد این شرکت در این نظر سنجی توانسته رتبه سوم را به خود اختصاص دهد.





4-Qualcomm





این شرکت یکی از بزرگترین شرکت های تولید پردازنده های موبایل است که در سال های اخیر توانسته جایکاه ویژه ای در بازار موبایل باز کند و یکی از رقیبان سرسخت پردازنده های اکزینوس و تکرا به شمار میرود.





5-Adobe





یکی از قدیمیترین و با سابقه ترین شرکت هایی است که در زمینه تولید نرم افزار های طراحی تصاویر و ویرایش ویرایش ویدیو ها فعالیت میکند.





6-Math Works





این شرکت یکی از شرکت هایی که در زمینه تولید نرم افزاری هایی برای انجام محاسبات پیچیده ومدل سازی ریاضی فعالیت میکند




7-َApple






یکی از با ارزشمند ترین شرکت های تکنولوژی که در سال های اخیر به خاطر طراحی آیفون ها و آیپد ها مورد توجه بیشتر قرار گرفته است.





8-Linked In





یک شبکه اجتماعی که به صورت تخصصی در زمینه مشاغل فعالیت میکند.





9-Zillow





این شرکت یک سایت معاملات املاک آنلاین است.





10-Mindbody





این شرکت در زمینه رشد و توسعه کسب و کار های کوچک آنلاین فعالیت میکند.








در تصویر زیر میتوانید رتبه بندی به همراه امتیازات هریک از این شرکت ها را مشاهده کنید(از رتبه 1 تا 50)


 

پیوست‌ها

  • ranking.jpg
    ranking.jpg
    4.7 کیلوبایت · بازدیدها: 2

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر