ده ساحل برتر در تور ترکیه

mojtaba_br

همراه نمونه
2015-09-21
406
41
0
ده ساحل برتر در تور ترکیه: در این مقاله قصد داریم شما را با ده ساحلی که از لحاظ زیبایی رتبه های اول تا دهم را دارند ، آشنا کنیم. شما می توانید با انتخاب هر یک از تورهایی مانند ، و به این سواحل بروید و از مناظر زیبای آن ها لذت ببرید.
Oludeniz -1
آبهای اطراف روستای کوچک Oludeniz دارای زیبائی خاص همراه با رنگ آبی فیروزه ای هستند که چشم هر بیننده ای را خیره می کند.در سواحل زیبای این ناحیه با شنهای سفید ریز با مناظر زرق و برق دار خاطره ای بیاد ماندنی را برای هر مسافری به جای می گذارد.
این ساحل به عنوان یکی از معروفترین سواحل دنیا برای چتر بازی و چتر بازی با قایق می باشد که هر ساله مشتاقان این ورزش مهیج را به خود جلب می کند.


icmele -2
انتظار کلوپ های شبانه پر زرق و برق را از این ناحیه نداشته باشید اما کسانی که این محل را پیدا کرده اند برایشان یک کشف بزرگ می باشد. سفری با قایق به سواحل اطراف و دیدنیهای زیبای آن شبی را در یکی از رستورانهای محلی و صرف یک ماهی آزاد دریائی و یا شب گذرانی در یکی ازکافه های دریائی محل می تواند شما را به سرحد نشاط و لذت برساند.

3- Antalya
ساحل و شهر آنتالیا سریعترین شهر ترکیه می باشد که رشد نموده است و دارای شهرتی بسیار زیاد در میان مسافران مخصوصا ایرانیان میباشد.
این ساحل معروف ترکیه با هتلهای بسیار زیاد و متنوع و با دیدنیها و گردشگاههای بسیار زیاد خود هر ساله میزبان تعداد بسیار زیادی از گردشگران از نقاط مختلف دنیا می باشد.
این ساحل ترکیه محل بسیار مناسبی برای تفریح کودکان با انواع و اقسام مراکز تفریحی و گردشی می باشد که می تواند آنها را از شما راضی و خشنود کند.


4- Marmaris
مارماریس منطقه ای است در مجاورت دریای مدیترانه و اژه که با کوهستان های جادویی محصور شده است. قدمت این شهر به شش قرن قبل از میلاد مسیح بازمی گردد و در زمره شهرهایی است که بیشترین بازدیدکنندگان ترکیه را به خود جذب می کنند.

5- Belek

ساحل و شهر بلک به عنوان یک شهر رودخانه ای ترکیه به خاطر زیبائی و تمیز بودن آن مشهور است سواحل زیبای شنی آن با درختهای کاج محصور شده است که نمائی بسیار زیبا را به این ساحل زیبا داده است.
علاقه مندان تاریخ ترکیه می توانند با یک گشت یک روزه در این ناحیه آثار تاریخی رومی بجای مانده در این شهر را از نزدیک مشاهده نمایند یا اگر به ورزش علاقمند هستید می توانید از باشگاهای گلف آن یا باشگاههای قایق سواری استفاده کنید و روزی بیاد ماندنی را داشته باشید


6- Fethiye

یکی از معروفترین شهرهاو بنادر کارگری ترکیه که با دیدن آن باعث کشف سایر مناطق ساحلی و دیدنی درنزدیکی این شهر ترکیه خواهد گردید.
دوست داران آفتاب پارکهای آبی و سایر مراکز گردشی می توانند با آمدن به این محل از زیبائیهای جذاب و منحصر به فرد آن دیدن نمایند. ضمن اینکه می توانید با یک گشت یک روزه از شهر متروک رومی Kayakoy بازدید نمایند و با تاریخ رومی آن آشنا شوند


7- Side

بزرگترین تصمیم روزانه شما این خواهد بود که سمت شرق ساحل بروید یا به سمت غرب در هر دو صورت شما با دنیائی از زیبائیهای ساحل مواجه خواهید شد که می توانید هر روز از آنها لذت ببرید. البته ساحل غربی به هتلها نزدیکتر است.
آب آرام و ساحل سفید شنی ریز شما را به ولع خواهد رساند تا از این مناطق زیبا هر چه بیشتر لذت ببرید و خاطراتی زیباتر و بهتر را به همراه ببرید.
ساحل شرقی این ناحیه کمی صخره ای می باشد اما دارای محیطی آرام تر و ساکتر می باشد که برای استراحت بهتر می باشد.


8- Kusadasi
ساحلی که در طول دریای اژه گسترده شده است و البته اولین ساحلی که به طور اخنصاصی برای خانمها ساخنه شده و نام خود را بر سر زبانها انداخت.
در این شهر ساحلی می توانید با طیف گسترده ای از انواع کافه ها و رستورانها مراکز شب نشینی مراکز فروش سوغاتی و سایر دیدنیها مواجه گردید که می تواند شما را ساعتها به خود مشغول کند.
در ضمن شما می توانید از انواع وسایل و لوازم تفریحی در این ناحیه مانند قایق سواری, اسب سواری ,اسکی روی آب, چتر بازی با قایق و سایر تفریحات ساحلی نیز استفاده کنید.


9- Bodrum

این شهر در طول زمان از یک روستای آرام ماهیگیری به یکی از معروفترین و پر جمعیت ترین شهرهای ترکیه تبدیل گردیده است که در این هیاهوی شهری فرهنگ قدیم خود را همچنان حفظ نموده است.
سواحل زیبا و ارزشمند این ناحیه یکی از مناطق جذاب برای مسافران بخصوص مسافران ایرانی است که هر ساله به این شهر سفر می کنند و از دیدنیهای آن لذت می برند ضمن اینکه می توانید علاوه بر سواحل زیبا و تمیز از آثار تاریخی بجای مانده این شهر نیزاستفاده نمائید.


10- Alanya
سواحل در این ناحیه از 2 سمت شرق و غرب شهر گسترده شده است بندرگاه نیز بوسیله انواع هتلها و مراکز اقامتی با ستاره های گوناگون پوشیده شده است که می تواند طیف گسترده ای از محل اقامت را در پیش روی شما قرار دهد.
انواع رستوران کافه مراکز شب نشینی فعالیتهای گوناگون تفریحی ورزشی تورهای قایق سواری غارها مراکز تاریخی و ده ها مرکز و تفریح گوناگون دیگر می توانند شما را برای روزها در این
شهر سرگرم کنند.
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر