دلیل گران شدن گوشی های هوشمند جدید!

Nafas

افتخاری
2014-03-18
687
697
0
تهــــــــــــران
به گزارش جی‌اس‌ام آریا، شرکت مدیاتک در حال طراحی و ساخت پردازنده‌‌های پیشرفته‌ای است که علاوه بر کارآیی، قیمت گوشی‌های موبایل را نیز افزایش خواهد داد.

پردازنده‌های جدید شرکت مدیاتک امکان شارژ بی‌سیم گوشی‌های هوشمند با استفاده از فناوری nfc و تشخیص اثر انگشت را فراهم می‌کنند و در قالب هشت هسته ۶۴ بیتی راهی بازار می‌شوند.

مدیاتک زمان عرضه این پردازنده‌ها را نیمه دوم امسال تا اوایل سال ۲۰۱۵ اعلام کرده است. با اینکه مدیاتک احتمال افزایش قیمت گوشی‌هایی هوشمند را با توجه به ارایه پردازنده‌های پیشرفته تایید کرده اما این شرکت شهرت خاصی در زمینه ساخت پردازنده‌‌های ارزان‌‌قیمت دارد.

گزارش‌ها حاکی است که این شرکت هم‌اکنون در حال ساخت پردازنده هشت هسته‌ای mt6592 است و قرار است ویژگی‌هایی برای شارژ بی‌سیم به این پردازنده اضافه کند. اطلاعات بیشتر راجع به این پردازنده ارائه نشده، اما انتظار می‌رود تا اواخر سال جاری میلادی در اختیار تولیدکنندگان قرار گیرد.
__________________
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر