دلیل خودکشی رابین ویلیامز اعلام شد

Melika

افتخاری
2013-06-21
747
1,415
0
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، «سوزان اشنایدر» همسر رابین ویلیامز، بازیگر سرشناسی که چند روز پیش در بهت و حیرت دوست‌دارانش از دنیا رفت، اعلام کرد: این هنرپیشه در زمان مرگ، مراحل نخست ابتلا به بیماری پارکینسون را سپری می‌کرد.

خبر درگذشت هنرپیشه‌ی «جومانجی» و «انجمن شاعران مرده» شوک بزرگی به هنردوستان جهان وارد کرد و این حالت، پس از تأیید خبر خودکشی این کمدین تشدید شد.

اشنایدر همچنین گفت: رابین به اضطراب و افسردگی دچار بود. خیلی از ابتلا به پارکینسون رنج می‌برد و ناراحت بود، اما هنوز آماده‌ی عمومی کردن این خبر نشده بود.

جسد ویلیامز 63 ساله روز دوشنبه در خانه‌اش واقع در کالیفرنیا پیدا شد. پلیس علت درگذشت این بازیگر اسکاری را خفگی اعلام کرد و روز سه‌شنبه مشخص شد، او خود را به دار آویخته است.

اشنایدر در بیانیه‌ای اعلام کرد: بزرگ‌ترین میراث ویلیامز علاوه بر سه فرزندش، شادی و لذتی بود که به دیگران می‌بخشید، بویژه به آن‌هایی که با مشکلات شخصی مبارزه می‌کردند. امیدواریم در آستانه‌ی درگذشت غم‌انگیز رابین، دیگران قدرت جست‌وجوی درمان و حمایتی را که برای بهبودی نیاز دارند، بدون در نظر گرفتن آنچه با آن می‌جنگند، پیدا کنند تا کمتر احساس ترس و ناامیدی داشته باشند.

به گزارش بی‌.‌بی‌.سی، یاد رابین ویلیامز در مراسم اعطای جوایز «امی» در 25 آگوست گرامی داشته خواهد شد. شبکه‌های وابسته به کمپانی «والت دیزنی» هم امروز اعلام کردند در این هفته، انیمیشن «علاءالدین» را به یاد ویلیامز پخش خواهند کرد.

او که در چند سال اخیر، از افسردگی رنج می‌برد و خود به‌صراحت از مصرف کوکایین و الکل سخن می‌گفت، چند باز نیز برای ترک مواد مخدر تلاش کرده بود.

بازیگر «بی‌خوابی» با اجرای نقش در مجموعه‌ی تلویزیونی «مورک غریبه» به اوج شهرت دست یافت. او همچنین برنده‌ی جایزه‌ی اسکار، گلدن گلوب و گرمی است. فعالیت‌های ویلیامز بیشتر در سینما، تلویزیون و تئاتر بوده است.

از معروف‌ترین کارهای او می‌توان به «انجمن شاعران مرده»، «به دام انداختن»، «چه رویاهایی می‌آیند»، «یک ساعت عکاسی»، «بی‌خوابی»، «پچ آدامز»، «ملوان زبل»، «مرگ دوباره»، «شاه ماهیگیر»، «هملت»، «مرد دویست ساله»، «رییس‌جمهور بعدی»، «جومانجی»، «خانم دابت فایر»، «ویل هانتینگ نابغه» و «شوالیه تاریکی برمی‌خیزد» اشاره کرد.

 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: S A F A و pegah

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر