دعوت از مهدوی‌کیا برای مراسم برترین‌های آسیا

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,710
2,901
113
چابکســـر


مهدی مهدوی‌کیا که هم اکنون به عنوان مدیر فنی تیم فوتبال جوانان در ایتالیا به سر می‌برد برای شرکت در مراسم برترین‌های فوتبال آسیا به مالزی دعوت شد.

مدیر فنی تیم فوتبال جوانان قرار است برای شرکت در مراسم برترین‌های فوتبال آسیا که ایران در 6 بخش نماینده دارد، حضور پیدا کند و یکی از میهمانان ویژه این مراسم باشد. برای سفر مهدوی‌کیا به مالزی، AFC کارهای او را انجام داده و قرار است بازیکن پیشین تیم ملی کشورمان روز دوشنبه 4 آذر از شهر رم ایتالیا به کوالالامپور برود و بعد از مراسم نیز سه‌شنبه 5 آذر به تهران بیاید.

مهدوی‌کیا قرار است پنجشنبه 7 آذر در بازی ستارگان میلان و پرسپولیس حضور پیدا کند تا مراسم بازی خداحافظی‌اش انجام شود. به همین دلیل وی سه‌شنبه به تهران می‌رسد و پنجشنبه نیز در ورزشگاه آزادی برابر ستارگان میلان به صورت نمادین از دنیای فوتبال خداحافظی می‌کند.
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر