دعوت از مردم برای بازدید از موزه‌ها

Atash

افتخاری
2013-07-17
1,568
3,723
0
[h=1]دعوت از مردم برای بازدید از موزه‌ها
[/h]

» سرویس: فرهنگي و هنري - گردشگري و حج
کد خبر: 94010300492
دوشنبه ۳ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۲



سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اشاره به افزایش ساعت بازدید از موزه‌ها و اماکن فرهنگی تاریخی، از مردم دعوت کرد که بازدید از این مکان‌ها را نیز در برنامه‌های سفر خود بگنجانند.
به گزارش ایسنا، ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر ضمن تسلیت به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و تبریک ایام نوروز، با صدور اطلاعیه‌ای از هموطنان درخواست کرد، با توجه به افزایش ساعت بازدید موزه‌ها و اماکن فرهنگی تاریخی زیرمجموعه سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، طی زمانبندی مناسب، بازدید از این اماکن را برنامه سفر خود بگنجانند.
متن این اطلاعیه به شرح ذیل است:
«با تمهیدات صورت گرفته از سوی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ساعت کاری موزه ها، کاخ موزه ها و اماکن تاریخی - فرهنگی زیر مجموعه این سازمان به مناسبت ایام نوروز 94 افزایش یافته و از ساعت 9 صبح تا 19 پذیرای بازدیدکنندگان هستند. از این رو ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر توصیه می‌کند، مسافران نوروزی با زمان‌بندی مناسب در ساعات کم تردد در راستای غنی سازی اوقات فراغت از این اماکن بازدید کنند.
این ستاد توصیه می‌کند، مسافران به منظور حفظ آثار تاریخی که شناسنامه و هویت یک کشور محسوب می‌شود از هرگونه اقدام تخریبی همچون نوشتن یادگاری و عکاسی با فلاش خودداری کنند.
همچنین به مسافران توصیه می شود نظر به راه اندازی فروش اینترنتی و الکترونیکی بلیت ها در مجموعه های سعدآباد و نیاوران در تهران و مجموعه های عالی قاپو، مسجد شیخ لطف الله، مسجد جامع و مسجد امام و چهل ستون در اصفهان ازطریق اینترنت بلیت ها را خریداری کنند.
حفظ آرامش محیط در هنگام بازدیداز موزه ها اقدامی در راستای احترام به تاریخ، هنر و فرهنگ کهن این مرز و بوم ارزیابی می شود و طبیعتاً اسباب بهره مندی، دانش افزایی و فراهم آوردن اوقات خوشی رابرای بازدیدکنندگان ازاین اماکن فراهم می‌کند.
کارکنان سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مستقر در این اماکن و راهنمایان گردشگری همراه بازدیدکنندگان بوده تا نسبت به ارائه اطلاعات لازم مربوط به این اماکن و آثار فرهنگی – تاریخی اقدام کنند.»
انتهای پیام

برچسب :
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: سحریی، zahra و Sina

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر