دعوتنامه مراسم معرفی گوشی هواوی Ascend P8

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,709
2,901
113
چابکســـر
غول بزرگ چینی ، کمپانی هواوی در حال آماده شدن برای معرفی پرچم دار سال ۲۰۱۵ خود یا همان گوشی Ascend P8 است.این شرکت امروز دعوت نامه مراسم معرفی این اسمارتفون را برای تاریخ ۱۵ آوریل ارسال کرده است.



این تلفن هوشمند جدید با صفحه نمایشی ۵.۲ اینچی، به تراشه‌ی Kirin 930 مجهز خواهد شد، تراشه‌ای که پردازنده‌ی آن ۸ هسته‌ای بوده و به علامت “بی‌نهایت” که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، بی‌ربط نخواهد بود.با توجه به جمله‌ای که در این تصویر نوشته شده، هوآوی قصد معرفی تلفنی کاملا متفاوت و قابل رقابت با کمپانی‌های دیگر را دارد و به ساخته‌ی خود، بسیار امیدوار است. مشخصات فنی این تلفن هوشمند هنوز مشخص نشده است اما به نظر می‌رسد که این تلفن هوشمند می‌تواند آغازگر راهی استوار در سال ۲۰۱۵ برای هوآوی باشد.







در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۵ بود که هوآوی، ساعت هوشمند بسیار زیبا و ارزشمند خود را نیز معرفی نمود. به همین دلیل، به نظر می‌رسد ساعت هوشمند این کمپانی چینی نیز در مراسم ۱۵ آوریل، بخشی را به خود اختصاص دهد.پرچم‌دار قبلی هوآوی، تلفن هوشمند Ascend P7، به صورت رسمی در آمریکای شمالی عرضه نشد اما حالا، زمانی مناسب برای ورود نسل جدید این تلفن هوشمند به بازار تلفن‌های هوشمند آمریکا می‌باشد.
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر