دستگاه لیزر مو ((S.H.R (super hair removal)

mojtaba_br

همراه نمونه
2015-09-21
406
41
0
دستگاه لیزر مو ((S.HR(super hair removal)


دستگاه S.H.R جدیدترین تکنولوزی روز دنیا برای از بین بردن و لیزر مو های زاید در کل بدن می باشد .این دستگاه با تایید FDA آمریکا CEاروپا یکی از بهترین دستگاه های مورد استفاده در و بوده و دارای سرعت بسیار بالاتری نسبت به سایر دستگاه های لیزر مو است ، منبع نور آن از لامپ زنون می باشد ، سیستم کار این دستگاه لیزر مو تلفیقی از دو روش IPL و لیزر DIODE است و برای انواع پوست های سفید و تیره مورد استفاده قرار می گیرد .


سه اصل اساسی که به کار دستگاه S.H.R می آید:
1انرژی بالا
2.توان روبه بالا
3.سرعت تکرار زیاد در زمان


طریقه انجام کار دستگاه S.H.R:
دستگاه لیزر S.H.R نور را به قطعات کوچکتر تقسیم کرده و این قطعات نوری را در دفعات زیاد به نقاط مشخصی از پوست و با سرعت زیاد تابش می دهد. عوارض استفاده از این دستگاه برای لیزر مو های زائد بسیار کم بوده و در عین حال دارای سرعت بالایی نیز می باشد که در کلینیک لیزر مو بهتین مورد استفاده قرار گرفته است.اثر بخشی و نتیجه دهی این لیزر مو باعث شده است یکی از پرکاربرد ترین دستگاه های لیزر مو در جهان شود. تعداد دفعات لازم برای انجام لیزر مو با استفاده از دستگاه لیزر موی S.H.R به طور متوسط 8 جلسه می باشد که معمولا 1 مورد در ماه انجام می گیرد.


نکات مهم برای لیزر مو با دستگاه لیزر S.H.R :
1- قبل از انجام لیزر مو با دستگاه S.H.R سطح پوست باید کاملا تمیز بوده و عاری از هر نوع مویی باشد (با تیغ کاملا تمیز شود)
2- بعد از قرار گرفتن در محل مناسب از دستگاه لیزر ، پوست محل مورد نظر بیمار برای لیزر مو از یک ژل مخصوص کشیده می شود تا دستگاه به راحتی بتواند روی پوست حرکت کردن و عمل لیزر مو با کیفیت بالاتری در کلینیک لیزر مو انجام شود.
3- چشم ها حساس ترین نقاط بدن در هنگام استفاده از دستگاه لیزر برای لیزر مو های زائد می باشند ، به همین دلیل با استفاده از چشم بند مخصوص چشم بیمار پوشانده شده و مورد محافظت قرار می گیرد.
4- پس از انجام کامل مراحل بالا ، هندیپس دستگاه لیزر مو S.H.R توسط تکنسین مربوطه روی محل مورد نظر قرار گرفته و عمل لیزر مو های زائد در کلینیک لیزر مو انجام می شود.


کلینیک زیبایی و کلینیک لیزر مو بهتین با بکارگیری جدیدترین دستگاه های لیزر موی جهان به مبارزه با موهای زائد شما رفته و خیال شما را از آن ها راحت می کند ، دستگاه های لیزر موجود در این مجموعه مطابق با آخرین متد روز واستاندارد های جهانی می باشند.


با بهتین زیبایی و جوانی خود را دوباره بدست آورید.
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر