دستگاه ليزر مو های زائد مناسب مان را چگونه تشخیص دهیم؟

mojtaba_br

همراه نمونه
2015-09-21
406
41
0
دستگاه ليزر مو های زائد مناسب مان را چگونه تشخیص دهیم؟
برای پاسخ به این پرسش باید گفت که بسته به اين كه بخواهيد فقط زيربغل تان را ليزركنيد يا مو هاى زائد كل بدن ، از چند صد هزار تا چندین مليون تومان می تواند ارزش داشته باشد. دلیل این تفاوت ها در قیمت این است که اگر به مراكزى كه دستگاه ليزرخوبى ندارند يا از آى پى ال نامناسب استفاده مى كنند ، بروید ، مسلما هزینه هایی که خرج کرده اید را هدر داده اید و مو هاى زائدتان نیز پس از چندین ماه مجددا برميگردند.
می توان گفت مهم ترين نكته در خصوص نوع و كيفيت دستگاه ، جايى است كه براى رفع مو هاى زائد خود به آن مراجعه می كنيد. توصیه ی ما به شما این است که در ابتدا مطمئن شويد که بهترين دستگاه ليزر مو هاى زائد در آن جا قرار دارد.بهترین دستگاه لیزر مو نیز ليزر دايود lightsheer می باشد. این دستگاه محصول كمپانى lumenis آمريكا می باشد. این دستگاه لیزر مو با كمترين تعداد جلسات درمانى (بطور ميانگين ٤ جلسه) بهترین اثربخشى را نتیجه می دهد. کیلنیک زیبایی و بهتین با استفاده از این دستگاه می تواند مطلوب ترین نتیجه را در زمینه ی لیزر مو های زائد نشان دهد.
البته ممکن است برای برخی افراد تشخیص دستگاه لیزر کار دشواری باشد. ما به این افراد توصیه می کنیم راحت ترين و مطمئن ترين راه ، تست کردن ليزر به روى قسمتى از پوست است ، به همين دلیل ، و کلینیک لیزر بهتین ، امكان تست رايگان را دارد تا مراجعه کنندگان محترم بتوانند به بهترین شکل ممکن درمان را پشت سر بگذارند.
البته همان طور که نحوه تشخیص کلینیک مناسب ودستگاه لیزر مناسب را ذکر کردیم ، جای دارد نكات منفیی که يك دستگاه ليزر مو می تواند داشته باشد را نیز ذکر کنیم. این نکات شامل موارد زیر هستند:
1. تعداد زیاد تعداد جلسات درمانی که باعث افزایش هزینه ها می شود.
2. تاثیر درمانی کوتاه مدت و رویش مجدد مو های زائد پس از درمان که باعث از بین رفتن هزینه های انجام شده می شود.
3. ایجاد عوارضى همچون سوختگى و ایجاد تاول در محل درمان شده که موجب پدید آمدن لکه هاى پر رنگ و كم رنگ دائمى بر پوست بدن خواهند شد.

کلینیک مناسب برای لیزر مو های زائد را چگونه تشخیص دهیم؟
به طور ساده می توان گفت ، تمامی افرادی که قصد دارند برای همیشه مو های زائدشان را از بین ببرند ، بهترین گزینه برای این کار لیزر مو های زائد می باشد. صرف نظر از دلیل ايجاد مو هاى زائد ( ژنتيك ، بالا بودن هورمون مردانه ، كم كارى تيروئيد ، قرص هاى ضدباردارى و برخی دیگر از داروها و…) مناسب ترین روش درمانی همان لیزر مو هاى زائد می باشد. اما در صورتی که ، موهاى زائد ، به دلیل بيمارى يا وضعيت خاصى به وجود آمده باشند ، جهت جلوگيرى از رویش دوباره ی موهای زائد ، می باید علاوه بر ليزر مو ها زائد ، بیماری اصلی نیز درمان شود.
اشخاصی که صاحب پوست های روشن و مو هاى تیره و کلفت هستند ، ليزر برایشان بهتر است و می توانند درتعداد جلسات كمتری نتیجه ی مطلبشان را به دست بیاورند. به طور كل می توان گفت ، این نوع تكنولوژى لیزر مو که در اختیار کلینیک زیبایی و کلینیک لیزر بهتین و سایر کلینیک های زیبایی قرار دارد ، این امکان را به ما می دهد که بهترین نتیجه برای پوست را بدست بیاوریم.

مواردی که نیاز به لیزر مو های زائد نمی باشد.
1. افرادی که دارای مو های سفيد ، بلوند و قرمز هستند. لیزر مو بر روی این افراد تاثیری ندارد و جهت از بین بردن این نوع مو هاى زائد ، مناسب ترین روش درمانی ، الكتروليز می باشد.
2. اشخاصی که دارای پوست keloid ساز ( کسانی که با هر زخمی به روی پوستشان ، گوشت اضافه در می آورند. ) البته لازم به تذکر است تشخيص keloid ساز بودن پوست بر عهده پزشك می باشد.
3. افرادی كه مبتلا به اگزماى پوستى كنترل نشده باشند.

آمادگى براى انجام ليزر مو هاى زائد:
برای انجام لیزر مو های زائد نیاز است ساقه ی مو ی کوتاه باشد و همچنین موجود باشد و اصلاح نشده باشد. اما مو نباید خیلی بلند باشد. پیش از لیزر مو تا يك هفته ، از كندن مو ها (اپيلاسيون ، بند انداختن ، موچين ،مومك و… ) خوددارى نمایید و درصورت نیاز تنها از تیغ استفاده نمایید.
مراجعه به سالن های سولاریوم و یا هر گونه روش آفتاب گرفتن در دوره ی درمانی لیزر مو ممنوع می باشد. همچنین پوست ناحیه ی مورد نظر نبايد برنزه وآفتاب سوخته باشد.
در صورتی که روآكوتان مصرف می کنید ، ٣ ماه در صرتی که ترتينوئين موضعى مصرف می کنید لازم است تا ١ماه (كه به عنوان لايه بردارعمل می کند) گذشته باشد. افرادی که دارای سابقه ی تبخال و هرپس تناسلى هستند ، پیش از انجام ليزر مو می بايست پزشك مربوطه را با خبر سازند تا پيشگيرى های لازم انجام شوند.

روش انجام ليزر مو هاى زائد:
ليزر مو های زائد در کلینیک لیزر بهتین و در اتاق های ليزر صورت می گیرد. افرادی که حساس به درد هستند و يا می خواهند نواحی حساس پوستشان را لیزر مو کنند ، مى توانند يك ساعت پیش از انجام ليزر مو ، از كرم های بی حس کننده زايلا- پى (xyla-p) استفاده نمایند. پوست ناحیه ای که قرار است ليزر شود بايد به طور كامل تميز باشد. یعنی پوست آغشته به هیچ گونه کرم ، کرم بی حسی ، لوازم آرایشی نباشد زیرا در صورت وجود هر کدام از این موارد ممکن است پوست بسوزد. ما به شما پیشنهاد می کنیم از عينك هاى محافظ جهت پوشاندن چشم ها استفاده نمایید. همچنین در تمام زمان انجام فرآیند ليزر مو ، چشم هایتان را ببندید. ليزر مو می بایست به وسیله ی پزشك متخصص و يا اپراتور مجرب و دوره ديده ومجرب صورت بگیرد. علائمى كه نشانگر انجام صحيح فرآیند ليزر مو هستند شامل موارد زیر است :
١- ورم مختصر پوست در کنار مو هاى زائد. به این نوع ورم ها ادم پرى فوليكولار (perifollicular edema) گفته می شود. اين نوع ورم ها كه به اندازه يك عدس كوچك هستند ، نشانه ی انتقال موفق انرژى ليزر به عمق پوست و قسمت هایی كه ريشه مو در آن قرارگرفته است ، مى باشد.
٢- خاكستر شدن قسمتی از ساقه ی مو كه بيرون پوست قرار دارد.
٣- ایجاد بوى خاص مو سوخته يا همان بوی كز داده شدن مو
مو هاى ليزر شده ، به مرور در طی روزهاى بعدی ، حداكثر تا دو هفته بعد ، خودبخود مى ریزند. جلسات بعدی لیزر شش تا هشت هفته انجام می شود. اما بنا به تشخیص پزشک این تعداد متغیر می باشد.
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر