دستگاه تصفیه آب

sanazazizifar

New member
2016-02-23
1
0
0
tehran
امروزه وجود در هر خانه یا محل کار به امری واجب تبدیل شده است اما استفاده از دستگاه استاندارد و با کیفیت می‌تواند نیاز ما را برطرف کند نه دستگاه‌های بی کیفیت و تقلبی که گاه به جای تصفیه آب پاک و قابل شرب آبی آلوده تحویل می‌دهند که این مسئله به خاطر استفاده از پلاستیک‌های بازیافتی در ساخت بی کیفیت برخی دستگاه‌های داخلی و خارجی منشاء می‌گیرد و علت پایین بودن قیمت در برخی موارد همین موضوع می‌باشد.

کیفیت و کارایی خانگی و حتی تصفیه آب صنعتی به نکات زیادی بستگی دارد. اگر قصد خرید که استاندارد و با کیفیت باشد را دارید در هنگام خرید باید همه قطعات و اجزای دستگاه را بررسی کرده و همچنین از سالم بودن فیلتر ممبران و سیستم اسمز معکوس آن مطمئن شوید و درباره ویژگی‌های هریک از اجزا از فروشنده سوال کنید.

نداشتن اطلاعات دقیق مشتریان درباره قیمت و سوء استفاده تعداد کمی از فروشندگان علت وضعیت نابسامان قیمت دستگاه‌های می‌باشد.

برای تصفیه آب به چند روش اقدام می‌کنند:

۱- تصفیه اولیه آب ورودی ساختمان با چند فیلتر نیمه صنعتی که موجب می‌شود آبی که برای شست و شو و حمام و موارد دیگر به کار می‌بریم از حداقل تصفیه برخوردار باشد.

۲- استفاده از سر دوشی‌های حمام: آبی که برای استحمام استفاده می‌کنیم رابطه مستقیمی با سلامت پوست و موی ما دارد که استفاده از این دستگاه‌ها می‌تواند چاره ساز باشند.

۳- دستگاه‌های تصفیه آب ۶ مرحله RO خانگی: متداول‌ترین و مناسب‌ترین روش تصفیه آب با سیستم اسمز معکوس (فیلتر ممبران) به این شکل می‌باشد که خود شامل برندهای مختلف و تنوع در نوع کیفیت دستگاه و کشور سازنده می‌باشد. این روش برای شرب و پخت و پز مناسب می‌باشد و بسیار مناسب از جهت صرفه اقتصادی است.

۴- دستگاه‌های خانگی بدون RO: این دستگاه‌ها ارزان قیمت‌تر بوده و بدون سیستم اسمز معکوس بوده و بهتر است از فیلترهای ساده و ارزان قیمت استفاده شود و نیاز به ۳ فیلتر به بالا نیست.
 

sarasaeedifar

New member
2016-02-07
7
0
0
tehran
بهترین مدل های خانگی کدامند؟ قیمت دستگاه تصفیه اب خانگی چقدر است؟ کاربرد دستگاه تصفیه آب چیست؟

نکات مهم در خرید دستگاه های تصفیه آب

امروزه افزایش املاح و آلودگی های آب تحت تاثیر عواملی چون افزایش جمعیت ، افزایش آلاینده های صنعتی ، فرسوده بودن سیستم های انتقال آب شهری و بعضاً بیماری های عفونی مردم را آگاهانه و منطقاً به سمت دستگاه های تصفیه خانگی آب کشانده است و در این میان هم گروهی سود جو با واردات قطعات بدون استاندارد و تجهیزات بی کیفیت دستگاه های تصفیه آب سعی در سوء استفاده دارند که در ادامه مهمترین نکات درخرید دستگاه تصفیه اب را مرور می کنیم.
با دستگاه ارزان قیمت !

به دنبال دستگاه ارزان قیمت باشیم یا دستگاه با قیمت مناسب؟ فراموش نکنید میان قیمت ارزان بودن و داشتن قیمت مناسب تفاوت زیادی وجود دارد. آنچه واضح است اینست که نمیتوان کیفیت عالی، استانداردهای معتبر جهانی، بکارگیری متخصصان در ساخت و خدمات گسترده، گارانتی و … را فدای قیمت ارزان کرد.

در خرید دستگاه های تصفیه آب بیش از هر کالایی دقت کنید ، خرید یک تلویزیون بی کیفیت در بدترین حالت ممکن منجر به ضرر مالی میشود اما خرید یک دستگاه تصفیه آب بی کیفیت منجر به ورود مواد مضر به بدنتان در هر لیوان آب مصرفی شما در شبانه روز خواهد شد. در انتخاب میان خرید یک دستگاه بدون استاندارد معتبر و شناسنامه از یک نمایندگی غیررسمی و نخریدن این دستگا های ضروری ، گزینه پیشنهادی ما گزینه دوم است .

دستگاه تصفیه آب خود را از میان برندهای معتبر ، نمایندگی های معتبر و با گارانتی معتبر تهیه نمایید.
 

sarasaeedifar

New member
2016-02-07
7
0
0
tehran
دستگاه تصفیه آب خانگی با برند های متنوعی در بازار وجود داره و با مارک های مخلتفی بفروش میرسه . دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی ، چینی و ایرانی از متداول ترین انواع دستگاه تصفیه آب خانگی هستن که در ایران وجود دارن .
دستگاه تصفیه آب خانگی که توسط ایلیا گستر بفروش میرسه ؛ در ذیل آمده و قیمت آنها نیز مشخص شده . البته همونطور که ملاحظه می کنید قیمتها همه با تخفیف خیلی خوبی گذاشته شده . قیمت انواع خانگی زیر همگی با محاسبه ی هزینه ایاب و ذهاب و هزینه نصب و یکسال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروشه . البته این موضوع را در نظر داشته باشید قیمتهای ذکر شده بدون تخفیف قیمت اصلی دستگاه هست و این تخفیف فقط در محیط این سایت دارای اعتباره . پس اگر دستگاه تصفیه آب خانگی را مثلا از یک مغازه ای خریدید اگه از قیمت واقعی مشخص شده بالاتره میتونید به فروشنده اعتراض کنید و اصلا با قیمت با تخفیف ما مقایسه نکنید .
اینجا تقریبا تمامی انواع دستگاه تصفیه آب موجود در بازار وجود داره پس اگه هر کدام از انواع دستگاه تصفیه آب خانگی مشخص شده رو انتخاب کردید میتونید خرید کنید . ما نیز به انتخاب شما احترام میذاریم . اما اگر محصولی را انتخاب نکردید میتونید تماس بگیرید و از ما مشاوره بگیرید . البته کلیه ی دستگاه خاگی که ما کار میکنیم ؛ دستگاه تصفیه آب خانگی مطرح و پر فروش بوده و از کیفیت اونها کاملا مطمئنیم . اما در هر حال تنوع وجود داره و تصمیم نهایی رو شما میگیرین.
نحوه ی خرید دستگاه تصفیه آب خانگی
برای خرید دستگاه تصفیه اب خانگی مورد نظرتون فقط کافیه با ما تماس گرفته و ثبت سفارش انجام بدید . ثبت سفارش باین صورته که محصولتون بعلاوه ی شماره تلفنتون رو به اپراتور فروش میدید . بعد از زمان کوتاهی همکاران ما ؛ قسمت نصب و پشتیبانی با شما تماس گرفته و آدرس و زمان ارسال دستگاه تصفیه آب خانگی رو باهاتون هماهنگ میکنه . زمان تعیین شده نصاب؛ محل شما میاد و پس از نصب دستگاه ، میزان سختی آب قبل تصفیه و بعد تصفیه را با دستگاه تی دی اس متر اندازه گیری کرده و به شما اختلاف و صحت عملکرد دستگاه تصفیه آب خانگی را نشان میده . سپس کارت گارانتی شما تکمیل شده و با ارائه ی کد اشتراک آن وجه دستگاه از شما دریافت میشه . پس از اون زمان نصب دستگاه تصفیه آب خانگی با اون کد اشتراک در سیستم ثبت شده و زمان تعویض فیلتر با شما تماس گرفته میشه .
 

minaf1302

New member
2016-04-04
5
0
0
tehran
دستگاه های تصفیه آب با برندهای متفاوت در بازار وجود دارد که برخی از سیستم تصفیه به روش فیلتراسیون و برخی دیگر از روش اسمز معکوس برای تصفیه کردن آب استفاده می کنند. شاید سوال داشته باشید چرا پیشنهاد ما دستگاه واترسیف می باشد؟ قیمت مناسب ؟ استاندارد بین المللی و یا کیفیت بالای این ؟

می دانیم انسان همواره به دنبال بهترین روش برای مطلوب تر شدن آب آشامیدنی بوده است و در هر زمان از شیوه ای برای تصفیه و بهبود کیفیت آب آشامیدنی استفاده کرده است. بعد از مدت زمانی این نتیجه حاصل شد که تنها حواس بینایی، بویایی و چشایی نمی توانند ملاک مناسبی برای تصفیه آب باشد

روش های تصفیه آب شامل رد کردن آب از فیلترهای پارچه ای، جوشاندن آب و یا تقطیر برای استفاده از آب در آزمایشگاه ها بوده است، امروزه برای تصفیه آب از دستگاه های پیشرفته استفاده می شود و برای اطمینان از عدم آلودگی های احتمالی که ممکن است در مسیر انتقال آب به منازل ایجاد شود از دستگاه خانگی استفاده می شود

دستگاه خانگی با برند های متنوعی در بازار وجود داره و با مارک های مخلتفی بفروش میرسه . دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی ، چینی و ایرانی از متداول ترین انواع دستگاه تصفیه آب خانگی هستن که در ایران وجود دارن .
دستگاه تصفیه آب خانگی که توسط ایلیا گستر بفروش میرسه ؛ در ذیل آمده و قیمت آنها نیز مشخص شده . البته همونطور که ملاحظه می کنید قیمتها همه با تخفیف خیلی خوبی گذاشته شده . قیمت انواع دستگاه تصفیه آب خانگی زیر همگی با محاسبه ی هزینه ایاب و ذهاب و هزینه نصب و یکسال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروشه . البته این موضوع را در نظر داشته باشید قیمتهای ذکر شده بدون تخفیف قیمت اصلی دستگاه هست و این تخفیف فقط در محیط این سایت دارای اعتباره . پس اگر دستگاه تصفیه آب خانگی را مثلا از یک مغازه ای خریدید اگه از قیمت واقعی مشخص شده بالاتره میتونید به فروشنده اعتراض کنید و اصلا با قیمت با تخفیف ما مقایسه نکنید .
 

minaf1302

New member
2016-04-04
5
0
0
tehran
آب ماده ای بسیار ضروری برای بدن ماست اما نوشیدن آبی که پر از مواد شیمیایی و آلاینده های دیگر باشد نه تنها هیچ سودی ندارد بلکه آسیب های زیادی هم به بدن وارد می کند. تصفیه کن های آب، مواد شیمیایی، باکتری ها، زنگ و دیگر آلاینده های موجود در آب را از بین می برند. اگر قصد خرید تصفیه کن آب دارید، خواندن اطلاعات کوتاهی که در پی آمده ممکن است مفید باشد.

تصفیه کن ها، نه تنها آب آشامیدنی شما را تمیز می کنند، بلکه طعم آن را بهبود بخشیده و بوهای آن را هم از بین می برند.

انواع متفاوتی از وجود دارد، و نصب یک دستگاه تصفیه آب پروژه بزرگی محسوب نمی شود.

فیلترهایی که در شیر آب نصب می شوند یکی از فیلترهای ساده ای هستند که نصب راحتی هم دارند. این دستگاه نیاز به هیچ لوله کشی و اتصالات مستقیم به شیر آب سینک شما ندارد. فیلترهایی که زیر سینک نصب میشوند، فقط آب شیری را که به زیر آن نصب شده اند تصفیه می کنند. این دستگاه ها ماندگاری و دوام بیشتری در مقایسه با نوعی که به سر شیر نصب می شوند دارند. علاوه بر این، دستگاه های تصفیه آب تمام خانگی بسیار رایج و مورد علاقه افراد هستند. این دستگاه ها به لوله اصلی خانه متصل می شوند آب تمام خانه را تصفیه میکنند. این نوع از دستگاه ها پر هزینه هستند و برای نصب آنها هم کار زیادی لازم است، ولی این نوع از دستگاه ها می توانند به صرفه باشند و در طولانی مدت باعث بهبود سلامت شما شوند.

سیستم های : دنبال چه نوع دستگاهی بگردیم
وقتی دنبال بهترین دستگاه تصفیه آب برای خانه هستید، باید تصمیم بگیرید که چه نوع دستگاه و سیستمی بخرید. بسیاری از بهترین سیستم های تصفیه آب، عملکرد فوق العاده ای دارند و آلاینده های موجود در آب را از بین می برند، همچنین دستگاه هایی که طراحی خوب و ویژگی های زیادی دارند گارانتی طولانی تری دارند.

کارکرد
عملکرد کلی دستگاه های تصفیه آب یکی از مهمترین چیزهایی است که باید هنگامی که دنبال دستگاه تصفیه آب هستید در نظر گرفته شود. بهترین سیستمهای تصفیه آب انواع آلاینده ها از جمله کلر، سرب، آزبست، جیوه، باکتری ها و انواع دیگری از مواد شیمیایی را از بین می برند. همچنین دنبال سیستمی بگردید که بتواند بوی آب را از بین برده و باعث بهبود طعم آب شود.

ویژگی ها
دمای آب عامل مهمی است که باید در نظرگرفته شود. دنبال دستگاهی بگردید که بتواند هر دو نوع آب ها سرد و گرم را تصفیه نماید. همچنین فشار عملیاتی دستگاه تصفیه را در نظر بگیرید تا مطمئن شوید که فشار آب شیر شما خیلی زیاد یا کم نباشد. بسیاری از دستگاه های تصفیه آب شاخص هایی برای تغییر فیلتر دستگاه دارند که هنگامی که باید آن را تعویض نمایید، شما را مطلع می کنند.
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر