دستگاه تصفیه آب دقیقاً چه می کند؟

omid falah

New member
بسیاری از مردم در مورد فیلترهای آب از طریق دوستان و آشنایان یا از طریق تلویزیون می شنوند. اما آنها دقیقاً چه هستند و چه ویژگی هایی دارند؟

انواع مختلفی از فیلترهای تصفیه آب وجود دارد. اکثر مردم با فیلترهای آب آشامیدنی آشنا هستند. فیلترهای آب آشامیدنی عمدتا ظروفی به شکل یک کاراف هستند که آب تصفیه شده را پخش می کنند. فیلترها آب لوله کشی را تمیز کرده و آن را از شر مواد شیمیایی ناخواسته پاک می کنند. بقایای لوله های قدیمی مانند آهک یا سرب ، بقایای داروها ، آفت کش های کشاورزی یا ذخایر جامد مانند غلات به طور موثر مبارزه می شود. اکثر انواع فیلترهای آب حمام یکسان عمل می کنند ، زیرا بسیاری از مردم از آب شیرهای حمام برای شستشو ، مسواک زدن یا نوشیدن استفاده می کنند. با این حال ، فیلترهای حمام حتی م moreثرتر هستند زیرا از خروج بوی نامطبوع از شیر جلوگیری می کنند و مواد شیمیایی خاص تری مانند کلر و سایر آلاینده ها را به طور مثرتری حذف می کنند. با این حال ، همه فیلترها برای حرکت و کاهش سختی آب عمل می کنند. فیلترهای حمام را اغلب می توان به عنوان لوازم جانبی یافت که بین سر دوش و اتصالات یا بین یراق و دیوار متصل شده اند. فیلترهای دیگر را می توان به عنوان یک پمپ بزرگ جداگانه یا به عنوان یک دستگاه مستقیم بر روی منبع آب خانه نصب کرد. مزیت دستگاهی که مستقیماً به منبع آب خانه متصل است این است که به طور طبیعی لوله هایی را که به آشپزخانه سرازیر می شوند نیز در نظر می گیرد.


مزایای فیلتر آب
خدمات شهری و آبفای شهری باید مطابق دستورالعمل های مربوط به آب آشامیدنی وزارت دادگستری فدرال برای حمایت از حقوق مصرف کنندگان باشد ، که دقیقاً مشخص می کند چند درصد از اجزای بیولوژیکی یا شیمیایی ممکن است در آب وجود داشته باشد یا ممنوع باشد. باید اضافه کرد که آب آشامیدنی یا آب لوله کشی در آلمان به ویژه به دلیل نیازهای زیاد به شدت کنترل می شود. با این حال ، مقدار کمی از آلاینده ها هنوز می توانند از طریق لوله های قدیمی یا فیلترهای آلوده قدیمی در خانه ها خارج شوند. از آنجا که آب حمام عمدتا برای بهداشت روزانه استفاده می شود ، مقادیر کمی سرب یا کلر ممکن است در برخی افراد واکنش های آلرژیک ایجاد کند. بنابراین کاملاً محتمل است که بعد از دوش گرفتن چشم ها یا پوست قرمز شود و خارش ناخوشایند روی بدن پخش شود. بنابراین افرادی که دارای پوست یا موهای حساس هستند ، مبتلا به بیماریهای مزمن تنفسی مانند آسم یا مبتلایان به آلرژی هستند ، باید حتماً در حمام از فیلتر آب استفاده کنند. علاوه بر این ، فیلترهای آب تمیز کردن حمام را برای شما آسان می کند. آنها از باقی مانده های آهک اجتناب می کنند و از تشکیل بقایای صابون جلوگیری می کنند.


تفاوت بین فیلترهای آب آشامیدنی و فیلترهای حمام در چیست؟
فیلترهای آب آشامیدنی به شکل یک کاراف اغلب کوچکتر هستند و برای مصرف سریع آب تصفیه شده در نظر گرفته شده اند. بسیاری از فیلترهای آب آشامیدنی قدرت خود را به سرعت از دست می دهند و فیلتر باید بیشتر تعویض شود. طعم آب نیز تغییر می کند. لزوماً معنی بدی ندارد ، بستگی به این دارد که دوست داشته باشید یا نه. نکته مثبت امکان انتقال فیلترها است. اینها را می توان از اتاقی به اتاق دیگر منتقل کرد یا در تعطیلات با خود برد. از طرف دیگر ، فیلترهای آب حمام با طول عمر بالا مشخص می شوند. آنها نیازی به سرویس یا تعویض مکرر ندارند. علاوه بر این ، اینها یا به عنوان ظروف جداگانه بزرگ یا به عنوان یک ضمیمه ، که به عنوان پیش فیلتر نیز شناخته می شوند ، در دسترس هستند. برخی از پیش فیلترها را می توان در آشپزخانه ها نیز نصب کرد ، اما نیاز به مراقبت یکسانی با فیلترهای آب حمام دارد.
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر