دستگاهی که در ۶ ثانیه دندان ها را تمیز می کند

Nafas

افتخاری
2014-03-18
687
697
0
تهــــــــــــران
بلیزیدنت دستگاهی که در ۶ ثانیه دندان ها را تمیز می کند


یکی از مشکلات مسواک زدن وقتگیر بودن و در عین حال دقیق انجام دادن آن است. محصولی جدید به نام بلیزیدنت می تواند در مدت ۶ ثانیه دهان را به طورکامل تمیز کند. بلیزیدنت از هزاران برس نرم و مخروط شکل تشکیل شده است که وقتی این دستگاه را داخل دهان می گذارید، برس ها همزمان دندانها را تمیز کرده و لثه ها را نیز ماساژ می دهند، فقط در ۶ ثانیه‼!هر بلیزیدنت، مناسب دندان فرد طراحی شده است. برس ها روی سطح دندانها با زاویه ی 45 درجه و دقیقا در امتداد لثه قرار می گیرند. علاوه بر این برسی هم میان هر دندان وجود دارد.

دندانپزشکان پس از طراحی آن را با استفاده از استریولیتوگرافی به یک شی سه بعدی تبدیل کردند. با مسواک های معمولی و برقی نمی توان همه ی دندان ها را به طور کامل تمیز کرد. بلیزیدنت با یک فشار ثابت تمام دندان ها و لثه ها را تمیز می کند حال آنکه با مسواک معمولی و برقی فشاری که وارد می کنید یکسان نیست و اغلب به آنها آسیب وارد می شود. برای مسواک زدن با این دستگاه، فرد باید آن را گاز بگیرد و در مدت ۶ ثانیه دندان هایش تمیز خواهند شد.از آنجایی که تمام دندان ها به طور همزمان مشغول به کارند، فرآیند مسواک زدن به طور قابل توجهی سریع تر است.
منبع:سایت جامع مهندسی پزشکی

__________________
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: ATISH

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر