در استقلال با بازيكنان قرارداد تركمنچاي می بندند ؛ از وقتی رفتم، دربی گل ندارد!

بچه کرد

مدیر تالار ورزشی
2013-10-22
1,156
1,206
0
در استقلال با بازيكنان قرارداد تركمنچاي می بندند ؛ از وقتی رفتم، دربی گل ندارد!

IMG10181047.jpg


مظلومی؛
در استقلال با بازيكنان قرارداد تركمنچاي می بندند ؛ از وقتی رفتم، دربی گل ندارد!
سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال گفت: «آنهايي كه دستم را خالي كردند حالا دست قلعهنویي را خالي ميكنند.»


به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، پرويز مظلومي سرمربي مس كرمان سفره دلش را باز كرد و دلخوريهايش را به زبان آورد. او همچنين گفت مس در نيمفصل دوم شرايط بهتري دارد اما چند تا بازي بدشانسي آورده است! از آن جايي كه مظلومي ركورددار دربيها هم هست با يك تير چند نشان زديم و نظرات او را جويا شديم. مصاحبهاش را بخوانيد:

* مس كرمان وضعيت خطرناكي دارد نگران نيستيد؟
- وضعيت كه اصلا خوب نيست ولي از طرف ديگر دست ما هم بسته است چند تا بازيكن اصليمان مصدوم هستند. در خط حمله و دفاع دچار مشكلاتي شدهايم و دو بازيكن هم كه به تيمملي اميد داديم.

* بازي با ملوان هم به نوعي شش امتيازي بود اما آن را واگذار كرديد چرا؟
- هم بدشانسي آورديم هم اشتباهاتي كه داشتيم باعث شد نبريم. ملوان موقعيت آنچناني نداشت اما بعضي اوقات بچههاي ما دچار اشتباهات فاحشي ميشوند.

* با توجه به افت محسوسي كه ادينهو كرده براي خط حمله فكري كردهايد؟
- به تازگي قرار است يك مهاجم برزيلي جذب كنيم. ادينهو هم قبلا براي خودش يك تيم محسوب ميشد اما به خاطر يك سري از مشكلات از جو كمي دور شد و به تازگي هم كه همسرش مريض شده و او وضعيت روحي مناسبي ندارد.

* نيمفصل دوم را خوب شروع كرديد ولي دوباره به همان حالت قبل باز گشتيد؟
- شرايطمان كه نسبت به نيمفصل اول خيلي بهتر است بازي خارج از خانه با راهآهن را برديم در بازي با تراكتور هم حقمان باخت نبود ولي اشتباهات داوري نگذاشت تيم ما به برد برسد.

* هنوز هم از داور دلخور هستيد؟
- من هنوز هم نميدانم داور چرا چهار دقيقه وقت اضافه گرفت تازه دو دقيقه هم دوباره به آن اضافه كرد!

* به اين قضيه اعتراض كرديد؟
- بله، ولي چه كسي هست كه رسيدگي كند؟ مسئولان فقط كار آدمهاي گردن كلف را راه مياندازند و همچنين تيمهاي بزرگ را نه تيم شهرستاني مس كرمان درست مثل بلايي كه سر آلومينيوم هرمزگان آوردند.

* قضيه چيست؟
- قضيه را كه ديگر همه ميدانند داور سر تيم آلومينيوم را بريد و نگذاشت آنها در ليگبرتر بمانند. در آن بازي علنا تباني شد ولي خيلي راحت از كنارش رد شدند. حالا اگر پرسپوليس يا استقلال بود قضيه فرق ميكرد. يك صحنه از بازي آنها را صد بار در 90 نشان ميدهند. حالا اگر ماها باشيم هيچي به هيچي!

* برويم سراغ دربی كه شما ركورددار آن هستيد؟
- خيلي خوشحالم كه در آن دو سالي كه در استقلال حضور داشتم توانستم يك نماد يعني همان عدد 4 را از خود برجاي بگذاريم. البته اين كار نتايج زحمات همه دستياران من، بازيكنان و تماشاگران بود. به عنوان يك استقلالي دوست داشتم بازي به سود اين تيم تمام شود.

* از موقعي كه شما رفتيد دربیها مدام مساوي ميشود چرا؟
- كاش مساوي دو، دو يا يك بر يك ميشد. حداقل اين همه هواداري كه به استاديوم ميآيند گل ببينند حالا برد به كنار. اين هم دليلش اين است كه هر دو تيم بيش از حد احتياط ميكنند.

* پرسپوليس توانست مس را 6 تايي كند. آیا باز هم می تواند اين بلا را سر استقلال بياورد؟
- امكان ندارد. آنها يك بار سال 52 توانستند 6 تا به استقلال بزنند كه ديگر هم تكرار نميشود. تازه هيچ سند و مدركي هم در دست ندارند. در بازي برابر پرسپوليس هم همه ديدند كه چه اتفاقي افتاد و داور چگونه به نفع آنها سوت زد.

* در زمان شما وقتي مجيدي خداحافظي كرد از شما انتقاد شد ولي اين مسئله در زمان قلعهنویي هم تكرار شد دليلش چيست؟
- صد سال ديگر هم بگذرد ميگويم كه من با رفتن مجيدي اصلا موافق نبودم اما نزديك يكماه مدام با من صحبت كرد و دوست داشت كه جدا شود. اگر فرهاد نميرفت تيم من هم آنقدر لطمه نميخورد و مطمئن باشيد استقلال به راحتي در ليگ و جامحذفي قهرمان ميشد.

* در مورد جدايي نكونام چه نظري داريد؟
- من نميدانم يكسري از افراد دارند در باشگاه استقلال چه كار ميكنند؟ فكر كنم آنها با بازيكنان قرارداد تركمنچاي ميبندند. اين افراد همان طور كه دست مرا خالي كردند الان هم دارند دست قلعهنویي را خالي ميكنند.
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر