درمان سردرد بدون دارو

zelzeleh

افتخاری
2013-10-22
446
738
0
تهران
درمان سردرد بدون دارو

: یکی از بیماری هایی که شاید افراد زیادی به آن مبتلا باشند سردردهای بسیار سخت است و برای درمان آن نیز باید به پزشک مراجعه کنند و تحت درمان های شیمیایی قرار بگیرند.
رفع کردن سر درد به روش های مختلفی قابل انجام است به طوری که بسیاری از بیماران سعی می کنند تا بدون دارو و قرص این مشکل را بر طرف کنند. در این میان راه های نیز وجود دارند که خیلی ساده هستند و می تواند به سرعت سر دردتان را به کمک آن بهبود دهید.

غذاهایتان را درست انتخاب کنید
انتخاب درست غذاهایی که می خورید می تواند به شما در داشتن یک زندگی بدون سر درد کمک کند. فست فوده از جمله مهمترین غذاهایی هستند که باعث سردرد می شوند و همچنین از خوردن غذاهایی که سرخ شده اند و یا دودی شده اند نیز خودداری کنید چرا که میزان خطر سردرد در بدن شما بیشتر می شود.

نفس عمیق بکشید
یکی از بهترین راه های از بین بردن سردرد نفس های عمیق است که می توانید بکشید و به کمک آن باید اکسیژن کافی به سرتان برسانید. این راه یکی از ساده ترین و همچنین دردسترس ترین روش هاست. نفس عمیق باعث می شود تا میزان زیادی از هوا به طور همزمان وارد رگ های شما شود و به راحتی از سردرد نجات می یابید.

تکنولوژی تعطیل
بسیاری از ماها همیشه یک تکنولوژی نزدیک به خودمان داریم. این وسیله می تواند تلفن همراه و یا لپتاپ باشد که در مواقع افزایش سردرد بهتر است تا آن ها را خاموش کنیم. این دستگاه ها باعث می شود تا استرس های زیادی به شما وارد شود و همچنین این استرس به دستگاه های داخلی از جمله سر شما فشار وارد می کند. با خاموش کردن تکنولوژی ها حتی برای چند دقیقه نیز می توانید به راحتی از شر سردرد رها شوید.

موهایتان را بشویید
با شستن سر و موها می توانید تا میزان زیادی از سردردهای به وجود آمده جلوگیری کنید. توجه داشته باشید که شانه کردن موها نیز می تواند باعث ایجاد سردرد شود و بهتر است هر چند روز یکبار آن ها را زیاد شانه نکنید و بگذارید تا حالت خودشان را داشته باشند.
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر