ویژه جام جهانی 2014 دخالت فیفا در انتخاب مارک هدفون بازیکنان

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,710
2,901
113
چابکســـر


سایت رسمی ویژه برنامه جام جهانی – فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) استفاده از هدفون های ساخت شرکت آمریکایی «بیتس» را برای اعضای تیم های حاضر در رقابت های جام جهانی ممنوع اعلام کرد.

به گزارش بیست چهارده و به نقل از اسپورت ۲۴، فیفا با شرکت صوتی و تصویری سونی قرارداد حمایت مالی امضا کرده است و بازیکنان حاضر در جام جهانی ۲۰۱۴ طبق این قرارداد نباید از محصولاتی غیر از محصولات سونی استفاده کنند. با وجود این شرکت سازنده هدفون های بیتس مقررات مربوط به قراردادها را رعایت نکرده و محصولات آن بطور گسترده و در رنگ های گوناگون و جذاب از سوی بازیکنان تیم های مختلف استفاده می شود.

استفاده بازیکنان بزرگ و معروف جهان از جمله نیمار برزیلی، وین رونی انگلیسی و لوئیس سوآرز اروگوئه ای از هدفون های بیتس، جام جهانی ۲۰۱۴ را عملا به صحنه تبلیغات غیر رسمی محصولات شرکت آمریکایی بیتس تبدیل کرده است.

شرکت آمریکایی و صاحب نام «اپل» ماه گذشته طی قراردادی، شرکت تولید کننده محصولات صوتی بیتس را خریداری کرد و با وجود اینکه قراردادی با فیفا امضا نکرده است، سعی دارد از بزرگترین تورنمنت وزرشی جهان در سال ۲۰۱۴ به عنوان فرصتی برای تبلیغ محصولات این شرکت استفاده کند.

چند روز پیش از شروع بازی های جام جهانی، یک ویدیوی ۵ دقیقه ای از تعدادی از مطرح ترین بازیکنان فوتبال جهان شامل نیمار، سوآرز، ماریو گوتزه، روبین فان پرسی، هرناندز و تعدادی دیگر از طریق سایت یوتیوب پخش شد که در آن، بازیکنان از هدفون های بیتس استفاده کرده بودند.
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر