دانلود MXGP The Official Motocross Videogame – بازی مسابقات موتوکراس برای pc

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,709
2,901
113
چابکســـر


MXGP The Official Motocross Videogame مسابقات موتوکراس، نوعی از مسابقات موتور سواری هستند، که در مسیر‌های خارج جاده ای و آسفالت نشده برگزار می‌گردند. این مسابقات در سراسر دنیا برگزار می‌شوند و طرفداران بیشماری دارند. شخصی که در این مسابقات فعالیت می‌کند باید از فیزیک بدنی مناسبی برخوردار باشد زیرا این نوع مسابقه در هر شرایط آب و هوایی و در هر نوع مسیری از جمله پیست‌های گلی، سربالایی‌ها و شیب‌های تند و غیره برگزار می‌گردد. بازی MXGP Motocross The Official Videogame فرصت بسیار خوبی را برای علاقه مندان به بازی‌های کامپیوتری پدید آورده است و این امکان را به شما می‌دهد که لذت مسابقات موتوکراس را با گرافیکی بالا و کاملا واقع گرایانه حس کنید.


در بازی MXGP The Official Motocross Videogame می‌توانید در دو مسابقه MXGP، همراه با کلیه موتور‌های این مسابقه و رانندگان آن‌ها حضور پیدا کنید. این مسابقه شامل دسته‌های MX1 و MX2 می‌باشد. در مسابقات MX2 می‌توانید با جوانان جویای نام مسابقه دهید و در MX1، قهرمانان سرشناس شما را به چالش می‌کشند. برای اولین بار در بازی‌های کامپیوتری می‌توانید درون مسیرها و پیست‌های رسمی‌موتوکراس که به صورت کامل و واقع گرایانه ای شبیه سازی شده اند، مسابقه دهید. در قسمت زندگی شغلی بازی می‌توانید در مسابقات ابتدایی، نامی‌برای خود دست و پا کنید و به تیم‌های رسمی‌مسابقات ملحق شوید و شغل خود را در مسابقات MX2 به دست آورید. همچنین اگر بتوانید در مسابقات MX2 جزو رانندگان برتر باشید، مسیر خود را به سمت مسابقات MX1 هموار می‌کنید و در آن مسابقات در مقابل قهرمانان موتوکراس مسابقه می‌دهید.









حداقل سیستم مورد نیاز:


[LEFTDIR]MINIMUM:
OS: Windows®XP™ SP2, Windows®Vista™, Windows®۷ or Windows®۸
Processor: Intel™ ۲.۴Ghz or similar
Memory: 2 GB RAM
Graphics: NVIDIA® Geforce 7600 or ATI® X1600 or higher (it must be able to manage Pixel Shader 3.0) with at least 512MB of display memory (Laptop versions of these cards are not fully supported)
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: 4 GB available space
[/LEFTDIR]



سیستم پیشنهادی:


[LEFTDIR]RECOMMENDED:
OS: Windows®XP™ SP2, Windows®Vista™, Windows®۷ or Windows®۸
Processor: Intel Core i5-750, 2.67 GHz / AMD Phenom II X4 965, 3.4 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 560 / AMD Radeon HD 6950 or better (Laptop versions of these cards are not fully supported)
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: 4 GB available space


[/LEFTDIR]


راهنمای نصب
– فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و نصب کنید.
– کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.
– هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

لینک مستقیم از دانلود سافت وار با حجم 2.44 گیگابایت

بخش اول...> < | بخش دوم...> < | بخش سوم...> <

کد:
رمز فایل www.downloadsoftware.ir
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر