دانلود Goat Simulator 1.1.3 بازی شبیه ساز بز اندروید + دیتا

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,709
2,901
113
چابکســـر
Goat Simulator را می توان یکی از مزحک ترین و جالب ترین بازی های شبیه سازی اندرویدی دانست ! در این بازی یک ” بز ” به صورت کامل شبیه سازی شده است و شما هدایت آن را به دست خواهید گرفت! آرزوی بز بودن دیگر آرزوی محالی برای شما نیست!! شما عاقبت می توانید به آرزوی بزرگ و غایت آمال خود که بز بودن است، دست یابید! شما می توانید بز باشید! به عنوان بز بازی کنید و سرنوشت دنیا را رقم بزنید!


Goat Simulator 1.0 Full
این جملات و توصیفات مضحک و خنده دار که در سطر بالا مشاهده نمودید توضیحات شرکت سازنده ی این بازی در وصف بازی جدید و بسیار جالب خود می باشد. شما در این بازی در نقش یک بز بازیگوش و خرابکار می باشید که در آن ازادانه قادر به انجام هرگونه خرابکاری و نابود کردن اشیاء و اجسام اطراف خود می باشید. شما در این بازی باید تا آن جا که می توانید به خراب کردن بپردازید. ویژگی بارز و چشم گیر این بازی گرافیک عالی و گیم پلی بسیار خنده دار ان است. پیشنهاد می کنم برای یک بار هم که شده بز بودن را تجربه کنید .

ویژگی ها :


  • شبیه سازی کامل حرکات و فیزیک بدنی یک بز!
  • گرافیک عالی و گیم پلی خنده دار
  • قابلیت حرکت آزادانه در بازی به هر طرف و خراب کردن تمام اشیا
  • قابلیت کسب امتیاز و افزایش تجهیزات در بازی

راهنمای نصب :



  • پس از نصب فایل apk بازی فایل دیتای آن را هم از حالت فشرده خارج کنید حال پوشه com.coffeestainstudios.goatsimulator را در مسیر Android/obb کپی نمایید.
  • در اولین اجرا به اینترنت متصل باشید.











دانلود فایل نصبی از apktos.ir با حجم 27.5 مگابایت...> <
دانلود فایل دیتا با حجم 219 مگابایت...> <
پسورد:
کد:
[RIGHT][COLOR=#555555]www.apktops.ir[/COLOR][/RIGHT]
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر