دانلود DUMeter نرم افزار کاهش مصرف ترافیک اینترنت شما

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,709
2,901
113
چابکســـر
یکی از ساده‌ترین و ابتدایی‌ترین راه‌ها برای مشاهده ترافیک مصرفی و گرفتن گزارش آن، رفتن به وب‌سایت شرکت ارایه دهنده سرویس اینترنت و مشاهده اطلاعات مصرفی سرویس است.


اما حتما گاهی شما با دیدن ارقام مصرفی شگفت‌زده شده‌اید و با تعجب به خود گفته‌اید من انقدر مصرف نکردم، پس چرا این مقدار از ترافیک من کم شده است؟


وقتی با پشتیبان تماس بگیرید بدون شک هیچ ایرادی را از سمت سیستم‌های خودشان بر عهده نخواهند گرفت و تا حدودی حرفشان صحت داشته و درصد خطای سیستم محاسباتی ترافیک معمولا کمتر از 0.0001% است.



پس چه باید کرد؟ از کجا باید مطمئن شد که میزان ترافیک محاسباتی درست بوده یا خیر؟ پیشنهاد ما استفاده از برنامه DUMeter است.


این برنامه تمامی ارسال و دریافت‌های سیستم شما را ثبت می‌کند و یک گزارش ساعتی و روزانه حتی هفتگی و ماهانه به شما ارائه می‌نماید. این برنامه با نشان دادن لحظه ارسال و دریافت به شما در شناسایی برنامه‌های اینترنتی پرمصرف سیستم کمک کرده تا از آن‌ها کمتر استفاده یا اصلا استفاده نکنید. معمولا به‌روزرسانی خودکار ویندوز یکی از این عوامل است.

دانلود نرم افزار DUMeter برای ویندوز ...> <


دانلود نرم افزار DUMeter برای آندروید ...> <


دانلود نرم افزار DUMeter برای آی او اس...> <



منبع:صبحانه آنلاین
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر