دانلود Danger Dash 3.0.2+mod بازی مهیج و پرطرفدار اندروید+مود

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,710
2,901
113
چابکســـر
پس از ساخت بازی Temple Run کمپانی های نرم افزاری زیادی بازی هایی در سبک این بازی ساختند که حالا شاهد ساخت بازی ای دقیقا با همین سبک و محتوا با نام Danger dash از کمپانی گیم لافت می باشیم .



در این بازی خوش ساخت شما در نقش یکی از قهرمانان داستان قرار می گیرید که می بایست برای نجات زندگی خود بدوید و مصنوعات و مواردی را که در سر راه شما قرار می گیرند را جمع آوری کنید، ماموریت ها را به انجام برسانید، از خطرات فرار کنید و از دست ببرهای شیطانی فرار کنید و در نهایت تبدیل به یک ماجراجوی واقعی شوید . این بازی زیبا از ادامه مطلب همین پست با لینک مستقیم قابل دانلود است .



روش استفاده از نسخه مود شده : برای استفاده از نسخه مود شده ابتدا حتما نسخه معمولی را به طور کامل پاک نمایید . حال نسخه مود شده را بر روی گوشی خود نصب نمایید . وارد بازی شده کافیست یک بار به موانع برخورد و بازی را در اصطلاح ببازید . حالا با هر ری استارت بازی همانند تصویر زیر قابلیت ذخیره 65282 رابی ( واحد پول بازی ) را دارید!



دانلود از apktops.ir
- --حجم 19 مگابایت
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر