دانلود Beat the Boss 3 (17+) 2.0.0 بازی پرطرفدار و خنده دار رییس رو بزن +دیتا

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,710
2,901
113
چابکســـر
Beat the Boss 3 نام یکی ازپرطرفدارترین و خنده دار ترین بازی های اندرویدی است . بازی بسیار زیبایی که در نسخه سوم این بازی رییس دوباره بازگشته و آماده است تا زندگی شما را شبیه به زندگی کردن در جهنم کند اما شما دیگر آن کارمند خوب که هر چه رییس می گوید نیستید و با مخالفت به او می پردازید .


Beat the Boss 3 (17+) 1.7.0





ولی حالا شما تغییر کرده اید و با قدرتی که اکنون دارید می بایست تمامی زجرهایی که او در این مدت بر شما روا داشته است را جلوی چشمانش آورده و انتقام بگیرید . برای این کار می توانید از خطرناک ترین سلاح های ساخت بشر بهره گرفته رییس خود را چنان بکوبانید که عبرتی باشد برای آیندگان شما ، برای دانلود آخرین نسخه از این بازی به همراه دیتا و راهنمای استفاده از فایل دیتا و محل کپی مناسب آن به ادامه مطلب همین پست مراجعه نمایید .





آموزش نصب بازی های اندروید:اگر بازی بدون دیتا بود:

کافیست بازی را نصب کرده و آن اجرا کنید.

اگر بازی داری دیتا بود:

بازی را نصب کنید و سپس پوشه دیتای آن را در صورتی که از نوع Obb بود در مسیرSDcard/Android/Obb و در غیر این صورت در مسیر SDcard/Android/Data کپی کنید.


نکات مهم:


  • در بازی هایی که دارای 4 نسخه Adreno,PowerVR,Mali,Tegra هستند باید نسخه متناسب با پردازنده گرافیکی گوشی خود را دانلود کنید.
  • نسخه های مود شده بازی ها دارای پول بی نهایت و ... هستند.
  • در صورت وجود ارور لایسنس، جهت رفع آن می توانید از برنامهلاکی پچر استفاده کنید.

دانلود نسخه معمولی از apktops.ir با حجم 11 مگابایت...> <
دانلود نسخه مود شده...> <
دانلود دیتای بازی با حجم 46 مگابایت ...> <
پسورد:
کد:
[RIGHT][COLOR=#666666][B]www.apktops.ir[/B][/COLOR][/RIGHT]
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر