دانلود یکی از بهترین نرم افزارهای بازیابی اطلاعات

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,710
2,901
113
چابکســـر
ما معمولا اطلاعاتمان را در داخل هاردیسک کامپیوتر خود نگهداری می کنیم اطلاعاتی مانند : نرم افزار ، آهنگ ، عکس ، اسناد مهم و غیره. گاهی ما به این اطلاعات نیازی نداریم و آنها را پاک می کنیم، اما بعد از پاک کردن متوجه می شویم که به آن اطلاعات نیاز داریم در چنین مواقعی اگر اطلاعاتمان را از طریق Delete کردن حذف کرده باشیم در قسمت Recycle bin قرار می گیرد و براحتی می توانیم آنها را بازگردانیم. اما در صورتی که این اطلاعات را Shift+Delete کرده باشیم برگرداندن آنها به این سادگی نیست. در ویندوز ابزاری برای بازگردانی این فایلها که به صورت Shift +Delete حذف شده اند وجود ندارد.


در چنین مواقع معمولا از نرم افزار های بازیابی ازاطلاعات استفاده می کنند که معمولا پولی هستند. امروز در این پست ما یکی از بهترین نرم افزار های رایگان بازیابی اطلاعات را معرفی می کنیم، نام این نرم افزار “Recuva” می باشد.


“Recuva” یک نرم افزار رایگان بازیابی اطلاعات می باشد که این امکان را برای بازگردانی اطلاعات از کامپیوتر ، سطل آشغال، کارت های حافظه، پخش کننده MP3 و غیره را برای شما فراهم می کند. از جمله قابلیتهای کم نظیر این نرم می توان به بازیابی اطلاعات درایوهای فرمت شده و ایمیل های حذف شده از نرم افزار های محبوب مثل Outlook Express, Mozilla Thunderbird, Windows Live Mail اشاره کرد.



این نرم افزار یک ویزارد برای شما فراهم می کند که به شما بر ای بازگردانی فایلهای مهم کمک می کند.


ویزگی جالب دیگر این نرم افزار “Secure Overwrite or Delete ” می باشد که این قابلیت را به شما می دهد که فایل {ها} را پاک نمایید به صورتی که دیگر توسط هیچ نرم افزاری قابلیت بازگردانی نداشته باشد ، این قابلیت برای افرادی مهم می تواند باشد که اطلاعاتی امنیتی دارند که نمی خواهند تحت هیچ شرایطی این اطلاعات توسط افراد دیگری بازیابی شود.
نسخه پرتابل این نرم افزار براب افرادی که نمی خواهند نرم افزار رانصب کنند موجود می باشد.
این نرم افزار توسط سیستم عامل های Windows XP, Server 2003, Vista, Server 2008, Windows 7, Windows 8 and Windows 8.1 پشتبانی می شود.

لینک دانلود:


صفحه خانگی:
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر