دانلود کتاب خوشبختی در راه است از آلیس مانرو

Excellency

New member
2014-11-26
17
24
0
این مجموعه که «خوشبختی در راه است» نام دارد شامل 9 داستان درباره زنان است. «گستره ها»، «داستان»، «گودال های - عمیق»، «رادیکال های آزاد»، «صورت»، «بعضی زنان»، «بازی کودکانه»، «چوب» و «خوشبختی در راه است» عنوان داستان هایی است که در این مجموعه آمده است.
به گفته مترجم آلیس مانرو از نویسنده های معاصر کانادا است که سال 1931 به دنیا آمده . آثارش جایزه های زیادی را از آن نویسنده اش. آخرین جایزه ای که مانرو دریافت کرده جایزه بوکر در سال 2009 بوده است که این جایزه به همین مجموعه داستان «خوشبختی در راه است» تعلق گرفت.
این نویسنده در کارنامه نویسندگی اش یک رمان و 13 مجموعه داستان دارد.
شرفی در خصوص محتوای داستان ها به خبرنگار ما می گوید: در این مجموعه نویسنده برش هایی از زندگی انسان های معمولی را ارائه داده است؛ مقاطعی از زندگی که تاثیری طولانی مدت روی زندگی قهرمانان داستان می*گذارد. در بعضی از داستان ها مثل «بازی کودکانه» نویسنده نشان داده تاثیری که از یک حادثه به جا می*ماند حتی می تواند به اندازه یک عمر باشد.
این مترجم ادامه می*دهد: قهرمانان این داستان ها معمولا زن هایی هستند که دشواری هایی در زندگی داشته اند اما توانسته اند این دشواری ها را تاب آورند و به زندگی ادامه دهند و مهم*ترین نکته داستان همین مساله است.
به گفته مترجم کتاب، نویسنده بیشتر مسایل انسان**ها مدنظرش هست اگرچه در این مجموعه شخصیت اصلی هشت داستان، زن است و می شود گفت زن ها برایش اهمیت ویژه ای دارند اما مانرو نویسنده*ای فمنیسم نیست و نگاهی انسانی به مسایل پیرامونش دارد که البته در بعضی از داستان*ها افراد سالمند را هم مورد توجه قرار داده است.
کتاب «خوشبختی در راه است» در 328 صفحه با شمارگان 1100 نسخه و قیمت 13هزار تومان از سوی انتشارات ققنوس به چاپ رسیده و در دسترس علاقه مندان به خواندن این گونه آثار قرار گرفته است.




 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Sina

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر