دانلود نسخه مود شده بازی Kickerinho World برای اندروید

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,709
2,901
113
چابکســـر
Kickerinho-World-11.jpg
Kickerinho-World-22.jpg


Kickerinho-World-33.jpg
Kickerinho-World-44.jpg


ویژگی ها:


یادگیری 34 ترفند مختلف
تست مهارت ها در 650 چالش
تجربه ی گرافیک اچ دی عالی
به چالش کشیدن دوستان در برابر دیگر تیم ها
مشاهده پاریس، نیویورک، دوبی و شانگهای
سفارشی کردن کاراکتر خود و باز کردن ده ها توپ





Kickerinho نام پسربچه ای برزیلی است که شخصیت اصلی بازی را رقم میزند. در این بازی اندروید شما باید به کیکرینو کمک کنید تا بتواند با کسب مهارت های بیشتر به یک فوتبالیست حرفه ای تبدیل شود. به این منظور شما باید با آموزش دادن مهارت های مختلف در طول بازی، بتوانید کاری کنید تا کیکرینو به یک فوتبالیست حرفه ای تبدیل شود. برای این کار باید حرکاتی مانند روپایی زدن، هد زدن و دیگر حرکات نمایشی را بتوانید به درستی انجام دهید. 34 حرکت نمایشی مختلف در این بازی وجود دارند که باید تمام آنها را یاد گرفته و بتوانید به درستی و با سرعت بالا آنها را انجام دهید. مهارت های شما در 650 چالش مختلف مورد بررسی قرار خواهد گرفت تا بازی مطمئن شوید که تمام آنها را به خوبی یاد گرفته اید.


در نسخه قبلی این بازی، تنها یک شخصیت اصلی در بازی وجود داشت. این شخصیت همان Kickerinho بود. اما در نسخه جدید که هم اکنون برایتان آماده کرده ایم شاهد حضور چندین کاراکتر مختلف شامل دختر و پسر خواهید بود. شما این امکان را خواهید داشت تا از میان کاراکترهای موجود، کاراکتر دلخواه خود را انتخاب کنید. از طرفی قابلیت سفارشی کردن ظاهر کاراکتر انتخاب شده نیز وجود دارد و می توانید ظاهر این کاراکتر را مطابق با سلیقه خودتان سفارشی کنید. در Kickerinho World می توانید مهارت های دوستانتان را نیز به چالش بکشید. برای این کار نیازمند اتصال اینترنت خواهید بود و باید دوست مورد نظرتان نیز همین بازی را بر روی گوشی خود نصب داشته باشد تا بتوانید با یکدیگر به رقابت پرداخته و امتیازهایتان را با هم مقایسه کنید.


بازی Kickerinho World دارای گرافیک اچ دی خیره کننده و بسیار عالی می باشد. محیط بازی بسیار جذاب و دیدنی طراحی شده است و شاهد جزئیاتی در سطح بسیار بالا خواهید بود. صداگذاری این بازی بسیار حرفه ای انجام شده است و شاهد پخش صداهای بسیار مهیجی در طول بازی خواهید بود که باعث افزایش هیجان بازی خواهد شد. اگر علاقه مند به بازی های ورزشی هستید پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه “جهان کیکرینو” را از دست ندهید.

لینک دانلود مستقیم با حجم 72.81 مگابایت ...
منبع: apktops.ir
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر