دانلود نسخه جدید برنامه گوگل پلی استو به همراه نسخه مود شده|Google Play Store 5.4.12

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,710
2,901
113
چابکســـر



تمام سرگرمی‌های شما را در یک مکان جمع کرده است. این نرم افزار رسمی‌سایت گوگل پلی است که امکان دسترسی آسان و سریع کاربران آندروید به فروشگاه برنامه‌ها و بازی‌ها Google Play را فراهم می‌کند. این فروشگاه دارای بیش از ۴۵۰.۰۰۰ برنامه، میلیون‌ها آهنگ و کتاب و هزاران فیلم می‌باشد. دریافت نمونه رایگان موسیقی و کتاب، مشاهده رتبه برنامه‌ها، بررسی و تصاویر یا تماشای تریلر فیلم‌ها توسط این برنامه امکان پذیر است. با این نرم افزار تمام برنامه‌ها و بازی‌های مارکت اندروید در اختیار شماست و می‌توانید برنامه‌های رایگان را با لینک مستقیم دانلود کنید و یا برنامه‌های پولی را خریداری کنید . هم اکنون Google Play Store را از دانلود سافت ور دریافت کنید.

[h=3]راهنمای نصب[/h] نسخه مود برنامه مارکت گوگل که به وسیله ChelpuS هکر معروف روسی و سازنده برنامه معروف لاکی پتچر به تازگی معرفی شده است در پست قرار گرفت .
به وسیله نسخه مود شده میتوانید براحتی مشکل لایسنس بازی‌ها و برنامه‌ها را براحتی حل کنید. برای نصب نسخه مود گوشی شما نیاز به روت شدن دارد !


دانلود نسخه معمولی با حجم 10 مگابایت از دانلود سافت وار...> <
دانلود نسخه مود شده...> <(گوشی شما باید روت شده باشد)
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر