دانلود بازی Airport Simulator 2015 برای PC

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,709
2,901
113
چابکســـر


Airport Simulator 2015 یک بازی جدید و مهیج با سبک شبیه سازی پرواز که در سال ۲۰۱۵ تولید شده است. در این بازی شما باید کنترل یک فرودگاه را به دست گرفته و تبدیل به یک قهرمان شوید. ماموریت مختلفی در زمینه پرواز به شما محول می‌شود و باید از پس آنها برآیید باید کارهایی نظیر کنترل ماشین‌های حمل بار فرودگاه و به دست گرفتن فرودگاه‌های بین المللی اشاره کرد. هواپیما‌ها را در مکان مناسب خود فرود و امتیازات لازم را برای رسیدن به مراحل بالاتر بدست آورید. بازی کامپیوتری شبیه سازی پرواز Airport Simulator 2015 شامل ۱۵ هواپیمای مسافرتی و باری است که شکل‌های مختلفی دارند شما باید قسمتی از بازی نوارهای فرود را محاسبه و هواپیما را درست فرود بیاورید. وسایل جانبی در این فرودگاه نیز شامل تنوع زیادی می‌باشند. مثل در مراحلی شما باید کامیون پله بر مسافرتی را به هواپیما نزدیک کرده و مسافران را پیاده کنید. استفاده از اتوبوس‌های شاتل و همچنین خودروهای یخ شکن از دیگر بخش‌های این بازی می‌باشد.



[h=3]سیستم موردنیاز برای اجرای بازی :[/h]
OS: Windows: Vista/7/8
Processor: AMD/Intel Dual-Core-processor running at 2.8 GHz (Intel Core i5-3570K or AMD Phenom II X3 720 or newer architectures)
Memory: 4 GB RAM
Graphics: DirectX 9.0x compatible ATI/NVIDIA graphics card with min. 1 GB VRAM (ATI Radeon HD4870 or NVIDIA GeForce GTX 660 equivalent or better)
DirectX: Version 9.0
Hard Drive: 2 GB available space
Sound Card: DirectX 9.0c compatible sound card
Additional Notes: Mouse and keyboard​
[h=3]راهنمای نصب[/h]– فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار یا نرم افزار باز کنید و نصب کنید.
– کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.
– هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.


دانلود با حجم 395 مگابایت از دانلود سافت وار...> >

کد:
رمز فایل www.downloadsoftware.ir
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر