دانلود بازی زیبا و جذاب Forget the Brakes 1.0 ترمزها رو فراموش کن برای اندروید

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,709
2,901
113
چابکســـر


Forget the Brakes 1.0 یکی از جدیدترین بازیهای معرفی شده در گوگل‌پلی میباشد که اخیرا توسط توسعه دهنده ای اهل بارسلون اسپانیا بنام fonserbc منتشر شده و در دسترس قرار گرفته است. در این بازی شما کنترل قطارهایی را در اختیار دارید که ترمز نداشته و در حال حرکت بر روی ریل هستند. شما باید بطور همزمان بخش جلویی و عقبی این قطارها را طوری هدایت کنید که از روی ریلهای مختلف عبور کرده و با موانع نصب شده بر روی مسیرها برخوردی نداشته باشند. هر چه زمان بیشتری را سپری کنید مسلما امتیاز بیشتری کسب خواهید کرد.
باز هم تاکید میکنیم که هیچ ترمزی در کار نیست! پس در انتخاب مسیر باید دقت کافی داشته باشید. بازی دارای یک محیط فانتزی بوده و از گیم‌پلی جذابی نیز برخوردار است که میتواند گزینه ای مناسب برای ایام تعطیل و اوقات فراغت شما عزیزان باشد.







دانلود مستقیم از گت اندروید...> <
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر