دانلود آپدیت ورژن 1.03 بازی pes 2015

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,710
2,901
113
چابکســـر
pes-2015.jpg



بازی کامپیوتر Pro Evolution Soccer 2015 شبیه ساز فوتبال حرفه ای ۲۰۱۵ یکی از بازی‌های سبک ورزشی و شبیه ساز است که توسط Konami Digital Entertainment طراحی و ساخته شده و هر سال نسخه ای از آن برای تمامی‌پلتفرم‌ها به بازار عرضه می‌شود . در نسخه PES 2015 چهره‌ها و بازی‌های بسیاری از بازیکنان به نمونه‌های واقعی آن نزدیکتر شده اند . کار بسیار مهمی‌که کونامی‌در این سال انجام داده است ساخت مجدد ۱۰۰۰ بازیکن با استفاده از انیمیشن‌های و ساختار بازی‌های آنها بوده است . بازیکنان تیم به راحتی با سیستم بازی شما وفق پیدا می‌کنند . رفتار بازیکنان بسیار دقیق شده ممکن است به هنگام خطا عصبانی شده و با زدن گل حس شادی را نشان دهد . یکی از نکاتی که کونامی‌امسال روی آن دقت داشته است افزایش کیفیت انیمیشن‌های مربوط به تماشاگران بوده است . برخلاف PES 14 این نسخه بر روی کنسول‌های نسل هشتمی‌نیز منتشر می‌شود نمرات منتقدان تا به امروز نسبت به PES 2015 قابل توجه بوده است و توانسته متای ۸۴ را تا اکنون کسب کند .


بازی PES همیشه برای شبیه سازی با دقت و واقع گرایانه شخصیت و سبک بازی ستارگان بزرگ دنیای فوتبال مشهور بوده است. حال در نسخه جدید بر روی این ویژگی متمایز کننده با صبر و تلاش بیشتری کار شده است تا شما بتوانید ستاره مورد علاقه خود را خاص تر از سایر بازیکنان کنترل نمایید و انتظار داشته باشید که بازیکن شبیه سازی شده موجود در بازی فوتبالی نزدیک به همان نوع بازی را که در زمین واقعی ارائه می‌دهد در زمین مجازی و با کنترل شما ارائه دهد. در این بازی آن چنان بر روی سبک دویدن و حرکت بازیکنان کار شده است که اگر با سبک حرکت بازیکنان واقعی آشنا باشید می‌توانید به سرعت ستارگان را در بازی از نحوه حرکتشان تشخیص دهید. این ویژگی خاص را باید مدیون موتور بازی سازی قدرتمند FOX دانست.

برای دانلود خود بازی از لینک زیر استفاده کنید:


دانلود آپدیت 1.03 از گروه Reloaded ...> <

کد:
رمز فایل www.downloadsoftware.ir
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر