داروهای رقیق کننده

خونریزی ناشی از استفاده از داروهای رقیق کننده خون

جام جم آنلاین: برخی از بیماران قلبی دز زیاد رقیق کننده های خون را در بیمارستان دریافت می کنند که این امر منجر به خونریزی زیاد می شود.
به گزارش مدلاین پلاس ، اشتباه در دز مصرفی علل متفاوتی دارد از جمله عدم آگاهی از اهمیت بکار گیری دز مناسب یا بی اطلاعی از وضعیت بیمار از جمله وزن او و سایر موارد را می توان ذکر کرد.
اشتباه در دز مورد استفاده از سه گروه از رقیق کننده ها شامل هپارین جزء نشده ، هپارین با وزن ملکولی پایین و بازدارند ه های گلیکوپروتئین 11b /111a اغلب بیماران آسیب پذیر مانند زنان ، سالمندان ، بیماران کم وزن ، دیابتی ها یا بیمارانی با عملکرد کلیوی نامناسب را تحت تاثیر قرار می دهد.
هدف استفاده سریع از رقیق کننده ها یا درمان ضد انعقادی جلوگیری از حمله قلبی یا سکته مغزی بعدی است.
به گفته سرپرست این تحقیق دکتر کارن الکساندر از دانشگاه دوک متخصصان تشخیص می دهند که اکثر داروها باید دریک چهارچوب درمانی مورد استفاده قرار گیرند بطوریکه میزان خیلی زیاد یا خیلی کم آنها می تواند صدمه ایجاد کند.
برای مثال بیمارانی که مقادیر زیاد داروی ضد انعقاد دریافت می کنند باعث افزایش میزان مرگ و میر یا طولانی تر شدن مدت زمان بستری شدن در بیمارستان می شود.
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر