خواننده گروه متالیکا با سنگ به جان خبرنگاران افتاد!

Atash

افتخاری
2013-07-17
1,568
3,723
0



در واکنش به خراب شدن تعطیلاتش؛
خواننده گروه متالیکا با سنگ به جان خبرنگاران افتاد!
یک خواننده مشهور راک و عضو گروه متالیکا که با همسر آرژانتینی و دو فرزندش در اوروگوئه به سر می برد وقتی با مزاحمت خبرنگاران پاپاراتزی مواجه شد از کوره در رفت و با پرتاپ چندین سنگ آنها را بدرقه کرد.






IMAGE634627557246905108.jpg









به گزارش سرویس فرهنگی اجتماعی جام نیوز به نقل از سایت روسیا الیوم؛ یک خواننده متالیک نسبت به ساحت خبرنگاران ابراز ارادت کرد.
در یک روز تعطیل که یکی از خوانندگان مشهور راک و عضو گروه متالیکا تعطیلات خود را با همسر آرژانتینی و دو فرزندش در اوروگوئه سپری می کرد، سوژه خوبی دست داد تا خبرنگاران پاپاراتزی از نزدیک عکس هایی دلخواه از وی و خانواده اش بگیرند، اما آنها انتظار همه چیز را داشتند جز اینکه از سوی وی با سنگ مورد پذیرایی قرار گیرند.
این دو عکاس وی را که همراه فرزندش سوار موتور سیکلت شده بود تا از یک فروشگاه کرم مرطوب کننده بخرد، تعقیب کردند.تا چشم آقای خواننده به عکاسان افتاد از فروشگاه خارج شده و با سنگ به آن ها هجوم برد.
حمله وی به دو خبرنگار، باعث ایجاد خسارت به خودروی یکی از آن ها شد. اتفاقی که باعث شد این خبرنگار به نزدیک ترین کلانتری مراجعه کرده و علیه وی اقدام به شکایت کند. این مساله باعث شده آوازه خوان مشهور به شدت از سوی رسانه ها مورد انتقاد قرار گیرد.
پاپاراتزی به عکاسانی گفته می‌شود که کارشان تهیه عکس‌های جالب از چهره‌های سرشناس به ویژه هنرمندان، ورزشکاران و نیز خانواده و نزدیکان آنان و فروش این تصاویر به مجلات مختلف است
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: ترنم**

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر