خواستگار عزيز! به من دروغ بگو!

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,710
2,901
113
چابکســـر
مجله سیب سبز: آيا او ادعاهایش درست است یا تنها برای به دست آوردن دل شما چنین حرفهایی را به زبان میآورد؟ و آيا او همینقدر آرام و قابل اعتماد است یا قرار است بعد از رسیدن به شما، نقاب از چهرهاش بردارد و فرد دیگری شود؟ جواب دادن به این سؤالها کار هر کسی نیست. اما اگر شما، بتوانید زبان بدنش را رمزگشایی کنید، میتوانید تا حدودی از درست بودن حرفهایش مطمئن شوید و بدانید خود واقعیاش، همین فرد است یا نه! پس پیش از آنکه جواب نهایی را بدهید، در خواندن زبان بدن حرفهای شوید.

گذاشتن دست در جیب

خواستگار دست به جیب شما، احتمالا اطلاعات با ارزشی را پنهان میکند و نمیخواهد بخشی از زندگیاش را برایتان فاش کند.

پنهان کردن دست چپ

اگر دست چپش را پنهان میکند، به احتمال زیاد، مسائل شخصیاش را از شما مخفی میکند و دوست ندارد از زندگیاش سر دربیاورید.

پنهان کردن دست راست

اگر دست راست را پنهان میکند، احتمالا مسائلی را که ارتباط زیادی به خودش ندارد و به دیگران یا محیط بیرون مربوط است را از شما مخفی میکند.

پوشاندن دهان

پوشاندن دهان هنگام صحبت کردن یعنی ترس از بیان، پنهان کاری و خجالتی بودن.

دست به آسمان


اگرکف دستهایش را روبه بالاو با انگشتان کشیده نشان میدهد، صادق است و به شما علاقه دارد.اما اگر کف دستهایش به سمت پایین باشد، احتمالا در زندگیاش فردی گشادهرو نیست.


چه قدر از شما فاصله میگیرد؟

اگر او در فاصله نیم تا یک متری شما میایستد، a میتوانید به او اعتماد کنید، زيرا نه خود را با شما بیگانه میداند و نه بیش از آنکه شایسته این موقعیت باشد به شما نزدیک میشود.

اگر او در دایرهای به شعاع 15 سانتیمتر تا نیم متری شما میایستد، احتمالا شما را از همین حالا همسر آیندهاش میداند و میخواهد با شما صمیمیتر باشد. البته او نمیداند که هنوز برای ایجاد چنین حسی زود است و با این کارش شما را از خود دور میکند، زيرا این فاصله تنها متعلق به والدین، همسر، دوستان صمیمی و کودکان اطرافتان است.

اگر او در فاصله یک متری و بیشتر از شما دور میایستد، یا به شما بیعلاقه است یا آنقدر خجالتی است که هنوز نمیتواند شما را به عنوان یکی از عزیزان خود بداند. چون این فاصله، مناسب غریبههایی است که در خیابان از کنارتان رد میشوند یا فروشندههایی که از آنها خرید میکنید.


با پاهایش چه میکند؟

تکان دادن پا

اگر مدام پاهايش را تکان میدهد، احتمالا از این خواستگاری پشیمان شده و بعد از جداشدن از شما، دیگر سراغتان را نمیگیرد.

گذاشتن هر دو پا روی زمین

اگر پاهایش را در کنار هم و محکم روی زمین قرارداده، روی راستگوییاش حساب کنید، چون فردی صادق و متعادل است. اما اگر پایش را روی پنجه یا پاشنه تکیه داده، احتمالا او فرد صادقي نيست و تمام حقیقت را نمیگوید.

انداختن پا روی پا

اگر یک پا را بالاتر از زانوي یک پای دیگر قرارداده، احتمالا همه حقیقت را به شما نمیگوید یا از اینکه در شرایط امنی قرار دارد مطمئن نیست.

جفت كردن پاها

اگر او در حالتی ایستاده كه پاهایش كنار هم هستند، احتمالا حالت دفاعی بهخود گرفته و چندان با گفتهها یا كارهای شما موافق نیست.


با چشمهایش چه میکند؟

اگر نمیخواهد به شما نگاه کند، موضوعی را از شما پنهان میکند.

اگر او مدام به پایین نگاه میکند، احتمالا به شما دروغ میگوید.

اگر او چشم در چشم شما میدوزد، دوست دارد با شما صمیمیتر شود.

چشمهایش را پنهان میکند؟

بررسیها نشان میدهد دروغگوها با مالیدن چشمها، پوشاندن آنها با دست یا بستن آنها میخواهند از دیدن آنچه در مقابل چشمانشان میگذرد جلوگیری كنند؛ پس خاراندان چشمش را پای حساسیت فصلی نگذارید.

زیاد پلک میزند؟


فردی که ریگی به کفشش نباشد و در شرایط عادی قرار داشته باشد، در هر دقیقه، حدود6 تا 8بار پلك میزند. اما بررسیها نشان میدهد افراد در زمان استرس، بیشتر پلک میزنند. پلک زدن بیش از اندازه، به شما میگوید فرد مقابلتان از لحاظ روانی چندان در آرامش قرار ندارد یا دلیلی برای اضطراب و نگرانی دارد.
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر