خدمات سوراخکاری عمیق توسط دستگاه گاندریل

mojtaba_br

همراه نمونه
2015-09-21
406
41
0

خدمات سوراخکاری عمیق توسط دستگاه گاندریل: به طو کلی خدمات سوراخکاری عمیق شرکت فنی مهندسی گاندریل را به موارد زیر می توانیم تقسیم بندی کنیم:

سوراخکاری عمیق از قطر 2 میلیمتر تا قطر 50 میلیمتر به طول 2000 میلیمتر از یک طرف بدون راه به در شدن قطعه ( سوراخ کور )
سوراخکاری راه به در تا طول 4000 میلیمتر با
، سوراخ های زاویه دار، سوراخ مستقیم، سوراخ کور، سوراخ ته کروی، متقاطع و هم مرکز بر روی قطعات فلزی از جنس تیتانیوم، آلومینیوم، منیزیم، مس، برنج، برنز و سوپر آلیاژها از جمله ، مونل، هستلوی ، اینکونل و ...

مورد کاربرد سوراخکاری عمیق
از مهم ترین نمونه های کاربرد سوراخکاری عمیق می توانیم به صنایع مختلفی همچون جنگ افزار ، اصلحه سازی ، مهمات سازی ، صنایع هسته ای ، نفت و گاز ، پتروشیمی ، نیروگاه ، ابزار دقیق ، هوا و فضا ، صنایع تجهیزات پزشکی ، تجهیزات و صنایع دریایی ، صنایع دفاعی ، صنایع هوایی ، صنایع جک سازی و صنایع خودرو و ... همچنین اشاره کنیم.



1.jpg




با توجه به تحریم ها و خاص بودن دستگاه در صنایع جنگ افزار ، هسته ای، پزشکی ، فولاد ، نفت گاز و پتروشیمی ، نیروگاه و .........همواره امکان استفاده از این صنایع در کشور عزیزمان با مشکلاتی مواجه بوده است و دستگاه گاندریل و خدمات سوراخکاری عمیق جزء دستگاه های تحریمی بوده اند. نیاز صنایع به دستگاه گاندریل همچنین سوراخکاری عمیق منجر به ساخت این دستگاه در کشور عزیزمان گردید. به لطف الهی تمامی مراحل ساخت این دستگاه به پایان رسیده و پروژه های بزرگی برای صنایع مختلف ( جنگ افزار ، صنایع دفاع ، هوافضا ، نفت و گاز و پالایشگاه ، پزشکی و ... ) در این زمینه انجام داده شده است.
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر