دسترسی به فایلها مخصوص اعضای انجمن است، شما هم میتوانید عضو انجمن "یه حس خوب" شوید، کافیست ثبت نام کنید.
ﺍﺣﮑﺎﻡ ﺯﮐﺎﺕ ﻓﻄﺮﯾﻪ ﺍﺯ ﺳﻮﯼ ﭘﺎﯾﮕﺎﻩ ﺍﯾﻨﺘﺮﻧﺘﯽ ﺣﻮﺯﻩ
ﻋﻠﻤﯿﻪ ﻗﻢ ﺍﻋﻼﻡ ﺷﺪ :
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
1. ﻣﻘﺪﺍﺭ ﻓﻄﺮﯾﻪ ﮐﺴﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﻗﻮﺕ ﻏﺎﻟﺒﺸﺎﻥ ﺍﯾﻨﺘﺮﻧﺖ
ﺑﻮﺩﻩ : ﺳﻪ ﮔﯿﮓ ﻭ ﭘﺎﻧﺼﺪ ﻣﮕﺎﺑﺎﯾﺖ ﺑﺮﺍﯼ ﻫﺮ ﻧﻔﺮ .
2. ﺑﺎﯾﺪ ﺧﻮﺩ ﻓﺮﺩ ﻓﻘﯿﺮ ﻧﺒﺎﺷﺪ، ﯾﻌﻨﯽ ﻣﺜﻼ ﺍﺯ ﺍﯾﻨﺘﺮﻧﺖ
ﻫﻤﺴﺎﯾﻪ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﻧﮑﺮﺩﻩ ﺑﺎﺷﺪ .
3. ﻓﻄﺮﯾﻪ ﺑﻪ ﮐﺴﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﺍﺯ ﺍﯾﻨﺘﺮﻧﺖ ﺩﺍﯾﻼﭖ ﯾﺎ ﻫﻤﺮﺍﻩ
ﺍﻭﻝ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﻧﻤﻮﺩﻧﺪ ﺗﻌﻠﻖ ﻧﻤﯿﮕﯿﺮﺩ .
4. ﻓﻄﺮﯾﻪ ﺣﺘﻤﺎ ﺑﺎﯾﺪ ﺻﺮﻑ ﻣﺴﺘﻤﻨﺪﺍﻥ ﺷﻮﺩ ﻭ ﺑﻬﺘﺮ ﺍﺳﺖ
ﺻﺮﻑ ﻋﻠﻢ ﺁﻣﻮﺯﺍﻥ ﮔﺮﺩﺩ؛ ﯾﻌﻨﯽ ﺩﺭ ﮐﻨﺎﺭ ﯾﮏ ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩ ﯾﺎ
ﺣﻮﺯﻩ ﻋﻠﻤﯿﻪ ﺑﺮﻭﯾﺪ ﻭ ﯾﮏ ﻣﻮﺩﻡ ﻫﻤﺮﺍﻩ ﺑﺎ ﺧﻮﺩ ﺑﺮﺩﻩ ﻭ ﺑﻪ
ﻣﻘﺪﺍﺭ ﮔﻔﺘﻪ ﺷﺪﻩ ﺑﺪﻭﻥ ﭘﺴﻮﺭﺩ ﺁﻧﺮﺍ ﺑﺎﺯ ﺑﮕﺬﺍﺭﯾﺪ ( ﺧﻮﺩ
ﻣﺴﺘﻤﻨﺪﺍﻥ ﺑﻼﻓﺎﺻﻠﻪ ﺁﻧﺮﺍ ﺭﺩ ﮔﯿﺮﯼ ﻭ ﻣﺼﺮﻑ ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ ﻭ
ﻧﯿﺎﺯﯼ ﺑﻪ ﺍﻋﻼﻡ ﻧﯿﺴﺖ)
5. ﺍﮔﺮ ﺳﯿﺪ ﻧﯿﺴﺘﯿﺪ ﻧﺒﺎﯾﺪ ﻓﻄﺮﯾﻪ ﺍﯾﻨﺘﺮﻧﺘﺘﺎﻥ ﺻﺮﻑ ﺳﯿﺪ
ﺷﻮﺩ