خاصیت‌ها و ضعف‌های کابینت دستشویی چوبی

mojtaba_br

همراه نمونه
2015-09-21
406
41
0
خاصیت‌ها و ضعف‌های کابینت دستشویی چوبی: استفاده از چوب در صنعت ساختمان به عنوان یک ابزار استاندارد ، طبیعی و زیبا ، کاربرد فراوانی دارد، چوب خاصیت رسانایی بسیار کمی داشته ، سبک بوده و چگالی کمتری نیز دارد، اسنفاده از چوب باعث زیبایی هرچه بیشتر محصولات تولید شده در منزل و صنعت ساختمان دارد. ولی با همه ی این توصیفات ممکن است مشکلاتی نیز داشته باشد، از مهمترین مشکلات استفاده از چوب در ساختمان می توان به خاصیت پوسیدگی، جذب رطوبت و خارج شدن از حالت طبیعی و ... اشاره کرد.

بهینه سازی خصوصیات و ضعف های چوب در محصولات کایزر
KIZER تمامی این نواقص را بر طرف کرده و حتی احتمال بروز آنها را مسدود نموده است.
استفاده از بهترین برندهای ترمووود(Thermo wood) شناخته شده در سراسر دنیا، تولیدات کایزر را از تمامی ایرادات وارد بر متریال چوبی، مبرا ساخته است.

03.jpg

همان گونه که گفته شد، در مقطع عرضی و گاه، درازای برش های چوب، تغییر جهت هایی در رگه ها مشاهده می شود که چندان مطلوب کاربران و خریداران نیست.
ترمووود استرانسو (storaenso) فنلاند که ترمووود تشکیل دهنده پنل دوش، حمام، ، و قاب آینه های زیبای کایزر از آن ساخته می شود، گاه دارای گره هایی موسوم به گره پروانه ای در بافت خود می باشد که کایزر با برجسته نمودن رگه ها و گره ها، زیبایی منحصر به فردی به آن ها می بخشد و در حقیقت، از طبیعت چوب نیز، برای زیباسازی و تأمینحس زیبایی شناسی کاربران و خریداران خود بهره می گیرد.
کابینت روشویی های لوکس و شیک داخل حمام کایزر، با آن که تقریباً به صورت دایم در مجاورت رطوبت و دما قرار دارد، لیکن کمترین تغییری در رنگ، شکل و اندزه هیچ یک به وجود نمی آید. بدین ترتیب، آخرین نگرانی متقاضیان، کاربران و خریداران لوازم بهداشتی لوکس ساختمان از جنس ترمووود در برابر رطوبت نیز توسط کایزر مرتفع می گردد.
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر