حضور یک بازیگر زن چینی در سریال پایتخت 3!

Melika

افتخاری
2013-06-21
747
1,415
0
سریال نوروزی پایتخت 3 به كارگردانی سیروس مقدم از 13 دی ماه امسال در شیرگاه مازندران كلید خورده است و با پایان ضبط بخش های مربوط به شمال، گروه فردا به تهران باز می گردند. طبق برنامه سه شنبه و چهارشنبه گروه استراحت خواهند كرد و سپس تصویربرداری بخش های مربوط به شمال آغاز خواهد شد. الهام غفوری تهیه كننده سریال گفت: «در تهران پیش تولیدی كوتاه خواهیم داشت و از پنجشنبه تصویربرداری را در لوكیشن خانه اوس موسی با بازی هدایت هاشمی پیگیری خواهیم كرد. این منزل در حوالی دارآباد قرار دارد.»

او افزود: « همچنین در تدارك انتخاب یك بازیگر زن چینی هستیم كه احتمالاً با زبان فارسی هم آشنا باشد و در بخش هایی از سریال بازی او را خواهیم داشت.» به گفته او، بخش هایی از سریال در تهران در لوكیشنهای برج میلاد و فرودگاه خواهد بود. ضمن اینكه قسمت های 7 و 8 فیلمنامه نیز در حال نگارش و 6 قسمت سریال ضبط شده است.»

فیلمنامه سریال پایتخت 3 به سرپرستی محسن تنابنده نوشته می شود و بازیگران آن عبارتند از : علیرضا خمسه، محسن تنابنده، ریما رامین فر، نیکا و سارا فرقانی اصل و (بازیگران مهمان)، احمد مهرانفر، نسرین نصرتی، مهران احمدی و هومن حاجی عبداللهی هستند.

در خلاصه داستان پایتخت 3 آمده است: در شب عروسی ارسطو، حادثه‌ای روی می‌دهد که باعث می شود نقی که از چند ماه قبل بیکار است، پریشان و افسرده شود. او با تشویق خانواده به ورزش کشتی که در جوانی به آن مشغول بوده روی می‌آورد و پا در مسابقات کشتی پیشکسوتان می‌گذارد، اما ماجرایی در خلال کشتی پیش می‌ آید که نقی و خانواده‌اش را وارد ماجراهایی تازه‌تر می‌کند. عوامل پشت دوربین این سریال هم عبارتند از: دستیار اول کارگردان: محمد صالح غربی جوان، مدیر برنامه ریزی: علی صابری، برنامه ریز: سید جواد حسینی، مجری طرح: علیرضا نجف زاده، مدیر تولید: محمود اتحادی، صدابردار: امیر پرتوزاده، مدیر تصویربردار: امیر مرغوبی، طراح گریم: مجید اسکندری، مجری گریم: مرتضی کهزادی، عکاس : نادر فوقانی، طراح صحنه و لباس: آرزو غفوری و...

 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: سحریی، Sina و pegah

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر