حرارت و هیجان در نبرد انتقامی

بچه کرد

مدیر تالار ورزشی
2013-10-22
1,156
1,206
0
کد خبر: 1202389 زمان: 1393/11/18 15:49 تعداد بازدید: 4,843

يک بار ديگر رحمتي مقابل قلعه‌نويي
[h=1]حرارت و هیجان در نبرد انتقامی[/h]
[h=2]يک هفته بعد از برگزاري جشن 33 سالگي، سيدمهدي رحمتي مقابل مربي اي قرار مي‌ گيرد که بخش مهمي از شهرت فوتبال خود را مديون اوست.[/h]
01002991.jpg


به گزارش "ورزش سه"، دروازه‌بان سابق تیم‌ملی که پس از اتفاقاتی عجیب و غریب استقلال را به مقصد یک تیم تهرانی دیگر رها کرد، حالا برای بار دوم در طول این فصل مقابل خط حمله آبی‌پوشان قرار خواهد گرفت. او که در دوران ورزشی پرفراز و نشیبش 3 بار از استقلال جدا شده، احتمالا بدش نمی‌ آید که دوباره در شرایطی تازه به جمع آبی ها ملحق شود، اما سرمربی ای که با او در سپاهان به مقام قهرمانی رسید حالا یکی از منتقدین درجه اول اوست. پس، حضور مجدد رحمتی در استقلال تنها در شرایطی رخ خواهد داد که امیر قلعه‌نویی با کسب نتایج ضعیف استقلال را در انتهای فصل ترک کند.

فردا رحمتی گلر تیمی است که دستیار سابق امیر قلعه‌نویی آن را هدایت می‌ کند و یکی از شاگردان وفادار ژنرال پشت فوروارد برای پیروزی اش تکل می‌ زند. در عین حال یک هافبک خارجی با سابقه شاگردی قلعه‌نویی نیز عضو تیم پیکان است؛ تیمی که مجموعه استقلالی هایش با احمد جمشیدیان کامل می‌ شود. هافبک طراح محبوب قلعه‌نویی در سپاهان که در استقلال تاسش بد نشست و با کینه و بغض از جمع آبی ها فاصله گرفت. این مجموعه با پیراهن سفید یا آبی کمرنگ انگیزه زیادی برای مسابقه فردا دارند و البته با انگیزه ترین آنها سیدمهدی رحمتی است که نه تنها برایش سخت است محسن فروزان جوان را در دروازه استقلال ببیند که حضور وحید طالب لو رقیب سابقش روی نیمکت حریف نیز آزارش خواهد داد. او که بازگشت دومش به استقلال بمب فصل نقل و انتقالات بود و همه گلرهای این چند سال را به سمت در خروجی هدایت کرد، حالا به دنبال اثبات ارزشی است که پس از خداحافظی اش از تیم‌ملی مورد تردید قرار گرفته است. اتفاقی که زندگی ورزشی او را به دو قسمت تقسیم کرده است.

هرجور که حسابش را بکنید، رحمتی با انگیزه ترین بازیکن مسابقه فرداست. کسی که بازگشت به استقلال و تیم‌ملی به درخشش اش در مسابقاتی مثل این وابسته است. استقلالی ها که بازی رفت را با 3 گل به سود خود تمام کرده اند، فردا هم برای سومین برد متوالی به زمین می‌ آیند و این اوضاع را جذاب تر خواهد کرد. این یک رویارویی کامل و پرهیجان خواهد بود.






 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Sina

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر