حبیب درگذشت؛تسلیت به جامعه موسیقی کشور

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,709
2,901
113
چابکســـر

حبيب، خواننده درگذشت؛ "مرد تنهاي شب" رفت
محبيان مشهور به حبيب خواننده سرشناس ايراني كه در سالهاي اخير از خارج به ايران برگشته بود، بر اثر ايست قلبي در شمال ايران درگذشت.
حبيب كه ٦٣ سال داشت، در روستايي در رامسر درگذشت.
حبيب در دهه پنجاه خورشيدي از ستاره هاي موسيقي ايران بود. او كه تحت تاثير گروه بيلتلزها بود، با خواندن اهنگهاي "من مرد تنهاي شب" و "شهلاي من" در سال ١٣٥٦ مشهور شد.
يك حادثه تراژيك بر زندگي هنري او اثر گذاشت. او همسرش شادي را پيش از اين آلبوم از دست داد كه اين مساله زمينه ساز اين آهنگها شد.
حبیب مثل خيلي از خواننده هاي ايراني كشور را بعد از انقلاب به‌دلیل ممنوعیت خواندن وی در ایران، ایران را ترک کرد و در سال ۱۳۶۴ در لس آنجلس در ایالات متحده آمریکا ساکن شد.
او در سال ۱۳۸۸ با نگاشتن نامه‌ای به رئیس جمهور وقت، محمود احمدی‌نژاد، خواستار حضور در کشور شد و با موافقت ضمنی و پذیرفتن رعایت برخی شرایط به همراه خانواده اش به ایران بازگشت و در رامسر، چهارصد دستگاه اقامت کرد.
حبيب هر چند در برخي مراسم دولتي شركت داده مي شد اما فعاليت هنري چنداني نداشت.




تصاویری از منزل حبیب در کتالم رامسر امروز صبح:





 

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,709
2,901
113
چابکســـر
عکس های مراسم تشیع حبیب امروز شنبه 22 خرداد 1395







 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر