جمع بندی سوپرایز جدید سامسونگ ; Galaxy Alpha

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,710
2,901
113
چابکســـر


کارشناسان معتقدند که سامسونگ به یک دیوایس از همه نظر عالی برای ماندن در جایگاه یک فروش تلفن همراه ، نیاز دارد. پیش تر سامسونگ قدرت خود را در نرم افزار و سخت افزار نشان داده بود، اما متاسفانه طراحی ، کم و بیش در دیوایس های این کمپانی غول پیکر گم شده بود. پس از معرفی گلکسی اس 5 ، بیشتر طرفداران سامسونگ از آنجه این کمپانی در نظر گرفته بود ، استقبال نکردند. اما امروز ، روزیست که سامسونگ طراحی خود را بی نقص میکند و جایی برای اشتباه دوباره نمیگذارد. با بروزرسانی همراه باشید.



المینیوم ، فلزیست که در بالاترین کلاس های طراحی دیوایس استفاده میشود. اچ تی سی ، اپل ، هواوی و ... به خوبی این موضوع را میدانند و پرچمداران داران خود را به بهترین نحو از المینیوم میسازند. سامسونگ با توجه به فروش بسیار بالا ، نمیتوانست به خاطر المینیوم سرعت تولید خود را کاهش دهد و کاملا هم حق دارد. سوال اینجاست که اپل چگونه میتواند هم تولید داشته باشد هم المینیوم؟ جواب بسیار ساده است ، ابتدا تعداد دیوایس های بسیار کمتر از سامسونگ است، سپس قطعات و پتنت هاییست که اپل آنرا تولید نمیکند بلکه از کمپانی های دیگر میخرد ! در حالی سامسونگ بیشتر قطعات مورد نیاز گجت هایش را خود تولید میکند. اما با همین شرایط ، سامسونگ دیوایسی بسیار زیبا و خوش ساخت به نام گلکسی "الفا" امروز معرفی کرد که مطمئن از فروش آن است.

این دیوایس به یک چیپ اگزینوس 8 هسته ای جدید ، 2 گیگابایت رم و 32 گیگ حافظه داخلی خالص (بدون فضای اشتغال شده) مجهز شده است. همینطور این دیوایس یک نمایشگر 4.7 اینچ 720P با رزولیشن 1280 در 720 را داراست.

در ادامه مشخصات کلی این دیوایس را میبینیم.



این دیوایس از کارت های میکرو اس دی برای ارتقا حافظه پشتیبانی نمیکند. درب پشت این دیوایس قابل باز شدن است ، و یک باطری 1860 میلی آمپری در آن قرار داده شده است. همینطور با توجه به المینیومی بودن گلکسی الفا ، وزن و ضخامتش را باید مورد تحسین قرار داد. دیوایسی که فقط 115 گرم وزن و 6.7 میلی متر ضخامت دارد! طراحی این اسمارت فون تقریبا شبیه گلکسی اس 2 و نوت 3 است که در هر دو دیوایس ، دوربین کمی از بدنه بیرون امده است. به علاوه نتایجی که در پیج مارک های Antutu دریافت کرده است ، بالا تر از گلکسی اس 5 و اچ تی سی وان میباشد که خود نشان از قدرت این دیوایس دارد.

دیوایس در 22 شهریور به همراه رنگ های مشکی ، سفید (نقره ای) ، طلایی و سرمه ای عرضه خواهد شد. قیمت این دیوایس 689 دلار مد نظر قرار داده شده است.
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر