جزئیات حادثه سقوط لوله آب در پارکینگ اصفهان سیتی سنتر+عکس

نجبادی ها

New member
2015-05-24
9
10
0
عصر دیروز حوالی حدود ساعت 15 لوله های انشعاب اصلی آب مجموعه سیتی سنتر به دلیل کار در فاز دوم بر روی لوله ها بر روی چند ماشین پارک شده در پارکینگ این مجموعه سقوط کزد.
مدیر روابط عمومی آتش نشانی در این رابطه گفت: ماموران آتش نشانی از هفت ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند و مدیر عامل آتش نشانی به همراه روسای 10 ایستگاه نیز در محل حضور پیدا کردند.
وی با بیان اینکه هیچ فردی آسیب ندیده گفت: شرکت کاملا بیمه بوده است و هزینه افراد خسارت دیده برآورد خواهد شد.
وی افزود: اکنون ماموران در حال پاکسازی منطقه از لوله ها هستند.
در همین رابطه مدیرعامل سیتی سنتر گفت: علی رغم شایعه ها سقف مجوعه سیتی سنتر هیچگونه آسیبی ندیده است و مساله مربوط به لوله انشعاب اصلی آب بوده است.
وی در ادامه افزود:بر اثر این حادثه تعدادی ماشین خسارت و 7 نفر هم جراحت دیده اند . این حادثه خوشبختانه تلفات جانی در بر نداشت.
صرامی در ادامه گفت به محض بروز حادثه همه انشعابات گاز و آب و برق بسته شدند تا از بروز حوادث دیگر جلوگیری شود و ظرف 15 دقیقه مجموعه تخلیه و تعطیل شد.در حال حاضر نیز ستاد مدیریت بحران و نیروهای انتظامی در محل حضور دارند و مشغول خارج کردن خودروهای آسیب دیده هستند.
صرامی در نهایت گفت ظرف یکی دو روز آینده مجموعه فعالیت خود را آغاز می کند.




 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Ahmad Reza و Sina

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر