جراح انگلیسی روی کبد بیمار خود یادگاری نوشت!

zelzeleh

افتخاری
2013-10-22
446
738
0
تهران
جراح انگلیسی روی کبد بیمار خود یادگاری نوشت!

کد خبر: ۳۶۶۸۸۵
تاریخ انتشار:
۰۴ دی ۱۳۹۲ - ۰۸:۰۳​
-
25 December 2013​
یک جراح انگلیسی در اقدامی عجیب حروف اول اسم خود را بر روی کبد بیماری که آن را جراحی کرده بود، حک کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از منابع محلی، این اتفاق در بیمارستان مشهور ˈملکه الیزابتˈ شهر بیرمنگهام واقع در مرکز انگلیس روی داده و جراح مورد نظر که مشخصات وی اعلام نشده هم اکنون از کار معلق شده است.

تلویزیون اسکای نیوز سه شنبه شب در این باره گفت: یکی از همکاران این جراح، مدتی بعد که عمل روتین دیگری را بر روی بیمار مذکور انجام می داد، متوجه حک شدن حروف اختصاری اسم همکار خود بر روی کبد بیمار شد.

این تلویزیون انگلیسی افزود: جراح معلق شده ظاهرا با استفاده از اشعه گاز آرگون که برای بستن رگ ها استفاده می شود، حروف اول اسم خود را بر روی کبد بیمار حک کرده است. متخصصان می گویند این کار معمولا خطرناک نیست ولی اثر سوختگی را بر روی سطح کبد برجای می ماند.

یک سخنگوی سازمان ملی بهداشت و درمان انگلیس در شهر بیرمنگهام در این باره گفت: پس از انجام تحقیقات داخلی درباره اتهامات مطرح شده علیه یک جراح بیمارستان ملکه الیزابت، حکم تعلیق وی صادر شد.
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر