جدیدترین بروزرسانی از آیفون 7

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,709
2,901
113
چابکســـر


با نزدیک شدن به زمان عرضه گوشی آیفون 7 رسانه ها تلاش می کنند اطلاعات بیشتری در مورد ماهیت این گوشی و ویژگی های آن منتشر کنند.


به گزارش جام جم آنلاین از فارس ، شباهت زیاد به آیفون 6 اس، تقویت آنتن و برخی به روزرسانی های سخت افزاری از جمله ویژگی های این گوشی اعلام شده بود. حال مشخص شده در آیفون 7 به جای پردازنده A9 از پردازنده A10 با سرعت 2.4 گیگاهرتز استفاده می شود.
آیفون 7 در دو رنگ کاملا سیاه و سیاه براق عرضه می شود که رنگ اخیر جایگزینی برای رنگ خاکستری است. سیستم بلندگو، حسگرهای Force Touch، قابلیت ضدآب و ... نیز در این گوشی شاهد تغییراتی خواهد بود.
اپل به غیر از آیفون 7 گوشی آیفون 7 پلاس را نیز طی هفته های آینده عرضه می کند تا در مجموع این گوشی در پنج رنگ روانه بازار شود. نمایشگرهای این دو گوشی به ترتیب 4.7 و 5.5 اینچی خواهد بود. پشتیبانی از طیف گسترده تری از رنگ ها نمایشگر این گوشی را درخشان تر خواهد کرد.
در آیفون 7 از یک سیستم دوربین دوگانه استفاده می شود که زوم اپتیکال را ممکن کرده و استفاده از نرم افزارهای مختلف برای تغییر میدان نور عکس را تسهیل می کند. دوربین دوگانه آیفون 7 متشکل از دو دوربین wide-angle یا دارای زاویه دید بیش از حد معمول و یک دوربین تله است. در هر دو دوربین از حسگرهای 12 مگاپیکسلی استفاده شده است.
دوربین بزرگتر از تثبیت گر تصویر و یک لنز 6P بهره می گیرد. همچنین فلاش دوربن اپل برای ارتقای عکاسی در شب تقویت شده است. تعداد ال ای دی های آیفون 7 هم از دو به چهار مورد افزایش یافته است.
قرار است تولید مدل های 16 و 64 گیگابایتی آیفون هم متوقف و به جای آن مدل 256 گیگابایتی عرضه شود. بنابراین آیفون 7 در سه مدل 32، 128 و 256 گیگابایتی عرضه می شود. میزان رم دو مدل آیفون هم 2 و 3 گیگابایت خواهد بود.
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر