جدول و محاسبه گر نمرات در دوره آیلتس (IELTS Score Charts and Calculator)

mojtaba_br

همراه نمونه
2015-09-21
406
41
0
جدول و محاسبه گر نمرات در دوره آیلتس (IELTS Score Charts and Calculator): بسیاری از متقاضیان ( ) و در طول ( ) به دنبال این هستند که بدانند با چند پاسخ صحیح در مهارت های لیسنینگ و ریدینگ آیلتس در ماژول های آکادمیک و جنرال ترینینگ می توانند نمره ی دلخواهشان را بدست بیاورند.

در این مطلب، شما می توانید ریز نمرات خام و آیلتس را مشاهده کرده و ببینید چطور محاسبه گر نمرات آیلتس عمل می کند و چطور این شمارنده نمرات آیلتس به شما نمره ی هر مهارت یا نمره ی معدل یا Overall را می دهد. در ضمن، مهارت Listening آیلتس برای هر دو ماژول آکادمیک و جنرال ترینینگ یکی بوده اما مهارت Reading متفاوت است.

نسخه ی PDF این جدول نیز در انتهای این پست آمده است تا شما بتوانید آن را دانلود و پرینت کرده و بتوانید در امتحاناتی که از خود می گیرید، عملکرد خود را ارزیابی کرده و پس از نزدیک شدن به نمره ی دلخواه، اقدام به ثبت نام در آزمون آیلتس کنید.

IELTS-Score-Charts-web.jpg
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر