ثبت سایت در گوگل

danielhj

New member
2016-01-29
23
10
0
ثبت سایت در گوگل: همان طور که مستحضر هستید یکی از لازمه های پس از طراحی سایت، معرفی آن به موتور های جستجو است. بی تردید تا زمانی که سایت شما به موتور های جستجو معرفی نشده باشد، خزنده های موتورهای جستجو از وجود سایت شما بی خبر خواهند بود و در صورت جستجوی کاربران، سایت شما را نادیده خواهند گرفت. پس اولین اقدام مهم در جهت سئو کردن سایت، ثبت سایت در موتورهای جستجو است. از طرفی گوگل بزرگ ترین و محبوب ترین موتور جستجو در میان تمام موتور های جستجو است که اکثر مردم برای رسیدن به اطلاعات مورد نیاز خود اولین راهی که به ذهنشان می رسد جستجو در این سایت یعنی گوگل است. وب مستر ها این موضوع را کاملاً درک کرده اند و اکثر تمرکزشان را بر روی بهینه سازی سایت خود مطابق با الگوریتم ها گوگل کرده اند. پس اولین قدم برای همگام شدن با الگوریتم های گوگل، ثبت سایت در گوگل است. پس از آن که سایت در گوگل ثبت شد ابزار هایی در اختیار وب مستر قرار می گیرد تا بتواند به راحتی به تجزیه و تحلیل سایت خود و سئو سایت خود پرداخته و به کنترل و بهبود سئو سایت و اعتبار و امتیاز سایت خود بپردازد. با توجه به اهمیت ثبت سایت در گوگل تصمیم گرفتیم نحوه انجام این کار یعنی ثبت سایت در گوگل را در اختیار شما قرار داده تا شما را برای آغاز روند سئو کردن سایتتان یاری نماییم. با شرکت طراحی و توسعه سایت اینتن همراه باشید.
[h=2]آموزش ثبت سایت در گوگل[/h] ثبت سایت در گوگل بسیار راحت است و نیاز به هیچ دانش قبلی پیچیده ای در زمینه طراحی سایت و سئو سایت ندارد. تمام آن چه که شما برای ثبت سایت خود در گوگل نیاز دارید یک اکانت گوگل یا همان Gmail است. برای شروع باید به بخش وبمستر تولز گوگل که مربوط به مدیریت سایت شما و بهبود سئو سایت است بروید. برای دسترسی به این بخش می توانید به لینک زیر بروید:

در صفحه ای که باز می شود باید روی گزینه Sign In در قسمت گوشه بالا سمت راست کلیک نمایید. مطابق عکس زیر: حالا باید مشخصات اکانت گوگل خود را وارد کرده تا با Gmail خودتان وارد صفحه شخصی وبمستر تولز خود بروید. البته در صورتی که قبلاً به اکانت خود متصل شده باشید نیازی به این مرحله نیست و مستقیماً به صفحه وبمستر تولز هدایت خواهید شد. در صفحه جدیدی که پیش روی شما باز می شود یک فیلد قرار دارد که جلوی آن گزینه Add Property به رنگ قرمز مشخص است. در این کادر شما باید آدرس وب سایت خود را وارد نمایید. همان سایتی که می خواهید در گوگل ثبت کنید. بعد از وارد کردن آدرس سایت گزینه Add Property را کلیک نمایید. خب در ادامه به مرحله نهایی ثبت سایت در گوگل می رسیم و آن هم تأیید سایت توسط گوگل است. در واقع شما به گوگل ثابت می کنید که این سایت اولا وجود دارد و ثانیاً متعلق به شماست. برای این کار گوگل کاملا توضیح داده که دقیقاً چه کاری باید انجام دهید. ابتدا فایل تأییدیه را که گوگل لینک آن را در اختیار شما قرار داده است دانلود می کنید. سپس به پنل هاست سایت خود رفته و فایل دانلود شده را آپلود می کنید. (در قسمت public_Html). برای آن که مطمئن شوید فایل تأییدیه را با موفقیت آپلود کرده اید می توانید روی لینکی که در شماره ۳ در اختیارتان قرار داده است مراجعه نمایید. در صورتی که این عملیات را با موفقیت انجام داده بودید روی گزینه VERIFY کلیک کرده و عملیات ثبت سایت خود را در گوگل به پایان برسانید. در صورتی که در حین انجام این کار با مشکل مواجه شدید می توانید در قسمت نظرات با ما مطرح کرده تا در اسرع وقت به شما کمک نماییم. یا می توانید برای پیگیری سریع تر مشکل خود با اینتن تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند.

منبع : اینتن
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Sina

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر