توهین بی شرمانه روزنامه وطن امروز به رییس جمهور+تصویر

Atash

افتخاری
2013-07-17
1,568
3,723
0
یک روزنامه حامی دولت محمود احمدی نژاد و مخالف دولت یازدهم در اقدامی بی شرمانه و با انتشار کاریکاتوری موهن به رییس جمهوری توهین کرد.
آفتاب: روزنامه وطن امروز در توهینی آشکار و بی شرمانه به رییس جمهوری تهمت دزدی از صندوق توسعه ملی زد.


به گزارش آفتاب به نقل از خبرگزاری برنا، این روزنامه که سابقه تخریب های پی در پی علیه دولت را در کارنامه خود دارد،در شماره روز چهارشنبه۱۷ دی ماه ۱۳۹۳ خود با انتشار کاریکاتور یک سارق که در دستش کلید(نماد انتخاباتی دکتر حسن روحانی) دارد،رییس جمهوری را متهم به سرقت از صندوق توسعه ملی کرد.


انتشار صفحه اول روزنامه وطن امروز در سایت این روزنامه بازتاب وسیعی در شبکه های اجتماعی داشت و از همان دقایق اولیه کاربران این شبکه ها با ابراز تاسف از اقدام زشت و غیر اخلاقی روزنامه وطن امروز خواستار برخورد جدی با این روزنامه شدند.


26270_768.jpg

این اقدام‌موهن روزنامه حامی دولت احمدی نژاد در حالی صورت می گیرد که چندی پیش رییس سازمان بازرسی کل کشور در کنفرانس مطبوعاتی هرگونه برداشت غیر قانونی از صندوق توسعه ملی را تکذیب کرده بود.اصرار روزنامه وطن امروز به برداشت غیرقانونی از صندوق توسعه ملی پس از آن صورت گرفت که فسادهای مالی جدیدی از دولت های نهم و دهم افشا شد و این روزنامه برای سرپوش گذاشتن به این فسادهای چند هزار میلیاردی دولت را متهم به جعل سند و سپس سرقت از صندوق توسعه ملی کرد.


لازم به ذکر است توهین به سران قوا از نظر قانون جرم محسوب می شود و مستحق برخورد جدی،قاطع و قانونی از سوی مراجع قانونی است.
__________________


 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: zahra

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر